22 grudnia 2016

Świątecznie z Boheme :)

Witajcie :)

Pomysłów na świąteczne paznokcie mam całe mnóstwo, niestety czasu na ich wykonanie brak...
W ubiegłym tygodniu przygotowałam dla Was dwie propozycje i dzisiaj w końcu ma swój debiut pierwsza z nich - może i druga się pojawi przed Świętami - jeśli nie, ostatnie zdjęcie zdradzi Wam przynajmniej to i owo :D. Filmy też nagrałam, ale nie wyrabiam, niestety...
Z jednej strony przygotowania świąteczne, z drugiej szykuje się na wyjazd z moimi dziewczynkami do Szpitala/Sanatorium - nic poważnego, ale nie będzie nas od 27 grudnia - do nie wiem kiedy. Więc i na blogu zapanuje przez kilka/kilkanaście dni cisza.


Świąteczne kolory to przede wszyskim zieleń, czerwień i złoto - oraz srebro i granat, przynajmniej dla mnie :). Z racji tego, że srebrno-granatowe mani było niedawno - TUTAJTUTAJ, to przyszła pora poszaleć z resztą kolorów. I tak oto powstało moje dzisiejsze zdobienie.


Nie będzie dzisiaj recenzji - powiem tylko, że wszystkie trzy wykorzystane przeze mnie lakiery są genialne!!!  Tak więc zapraszam do oglądania zdjęć.


Jako bazy użyłam standardowo bazy od Cuccio. Następnie wykorzystałam:

Lakier Sophin 731 Boheme z najnowszej kolekcji Luxure&Style.


Lakier Golden Rose z serii Care & Strong w numerze 127 jedną warstwę - następnie pokryłam go jedną warstwą lakieru Lovely z limitowanej kolekcji Snow Dust w numerze 1.



A następnie na złoty brokat od Lovely nałożyłam gąbeczką holograficzny brokat od Wibo Trend Extreme Nails nr 1 - ale tylko na połowę paznokcia.


Stemple wykonałam lakierem Golden Rose, a wzory odbiłam z płytki BP-01 (zapominam ostatnio o robieniu zdjęć płytkom).
Całość utrwaliłam Essie Good To Go i gotowe :)


I jak Wam się podoba moja świąteczna propozycja? Jakie są Wasze ulubione świąteczne kolory?
Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.

PS. Jeśli chcecie zobaczyć inne moje świąteczne zdobienia zapraszam Was TUTAJ, TUTAJ TUTAJ,
TUTAJ.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!