17 października 2014

Zabawa w kolory (+), fioletowy gradient i płytka B Loves Plates B01 Geometry Is Perfect.

Witajcie:)

Do 25.10.2014r  do północy jest czas aby dorzucić od siebie coś w kolorze fioletowym do projektu Patrycji z bloga http://inspiracje-pazurkowe.blogspot.com/... ja robię to dzisiaj, bo w weekend pewnie nie będzie na to czasu, a później nie wiem jak będzie ;)

Moją inspiracją był... świecznik  w kształcie kwiatu lotosu ;)

Zdobienie zrobiłam kilka dni temu, nosiło mi się je bardzo przyjemnie. Natomiast fotografowało... okropnie.
Gradient na żywo był świetny. Udało mi się stworzyć idealne przejście między kolorami, natomiast na zdjęciach... albo wszystko wychodziło szaro, tak właśnie nawet nie niebiesko, tylko szaro. Albo, no nie wiem sama... nie jestem zadowolona ze zdjęć, natomiast ze zdobienia bardzo.
Wiecie, co jest w tym wszystkim najpiękniejsze, że nie musiała godzinami siedzieć ze zmywaczem żeby doczyścić skórki z lakieru. Z pomocą przyszła mi wazelina kosmetyczna. Wysmarowałam nią pół paznokcia, wraz z miejscem przy samych skórkach i macierzy paznokcia i bajka. Po wyschnięciu lakieru wzięłam patyczek kosmetyczny i wszystko zdrapałam :) Yupi !!!



Jeśli chodzi o stemple, uważam, że wyszły mi bardzo fajnie. No może na palcu wskazującym pędzel przystawiłam nieco ukośnie, ale..
... nie będziemy aż tak drobiazgowi prawda ;)



Co do samej płytki B Loves Plates B 01. Geometry Is Perfect , to mam już całkiem sporo zdjęć z jej wykorzystaniem, pojawiły się one w większości już na moim FB Dzień z życia M. więc jeśli  chcecie je zobaczyć, zapraszam. Natomiast recenzja zbiorcza pojawi się niebawem na blogu.



Musicie mi wybaczyć wyjątkowo niewielką ilość zdjęć... nacykałam ich kilkadziesiąt, ale nie bardzo mi one pasowały. Tak więc pokazuję to, co uważam za w miarę przyzwoite.
Na chwilę obecną, albo zrobię jakiś szybki kurs fotografii, albo odpuszczę sobie fotografowanie fioletów:)

Nie mam zdjęcia lakierów wykorzystanych do wykonania zdobienia, moja wina. Były to jednak :
najjaśniejszy w cieniowaniu oraz jako lakier do stempli Essie Go Ginza, następnie Essie Full Steam Ahead, oraz najciemniejszy OPI Funky Dunkey. Całośc pokryłam Essie GTG i gotowe ;)

I jak wam się podobają moje stemple na gradiencie? Może podpowiecie mi jak poradzić sobie z niesfornymi fotograficznie lakierami? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

42 komentarze:

  1. Ty to masz talent, śliczny ten Twój fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to mam, ale dobrą płytkę do stempli na reszcie:)
      Super że Ci się podoba :)

      Usuń
  2. U mnie też czasem aparat wariuje przy niektórych lakierach. Chyba siła wyższa :) ale mi bardzo się podoba to co stworzyłaś na swoich pazurkach Marzenko :) pięknie i w fiolecie :) dla mnie perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że fiolet to jeden z Twoich ulubieńców więc tym bardziej cieszę się, że całość przypadła Ci do gustu :D

      Usuń
  3. Jakie urocze paznokcie, śliczne zdobienie i kuszący kolorek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mi się miło zrobiło:) Dzięki za te słowa .

      Usuń
  4. wow! bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdobienia, chętnie zobaczyłam tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Co do tutorialu, to może kiedyś... przeważnie staram się jak najszybciej skończyć, żeby paznokcie zdążyły wyschnąć nim się któraś z dziewczyn obudzi :)
      Mani wykonuje tylko nocą ;)

      Usuń
  6. Pięknie! I te przejście kolorów! Perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak miło mi to czytać:)
      Dzięki wielkie :)

      Usuń
  7. efekt powalający:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeja, ale piękne! Jestem zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne te wzoreczki i na gradiencie wyglądają bardzo ciekawie ;) też mam kilka takich lakierów, które nie są fotogeniczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Szkoda, że niektóre lakiery (szczególnie te na prawdę wyjątkowe) bywają kłopotliwe w fotografowaniu.

      Usuń
  10. piękny gradient! stemple również :) świetnie to połączyłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, trochę się z tym zdobieniem namęczyłam, ale efekt był wart zachodu :)

      Usuń
  11. Szalenie mi się podoba SZALENIE! :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szaleje z radości w takim razie ;)
      Dzięki wielkie :)

      Usuń
  12. Śliczny mani, wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super!
    świetny pomysł na połączenie kolorów, gradientu i zdobień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Ostatnio jestem zakochana w stemplach :)

      Usuń
  14. Hej!! :) Wygrałaś 6 tydzień naszej zabawy :)
    Zgłoś się proszę na moją pocztę: inspiracje-pazurkowe@wp.pl w celu podania koloru ;)
    Gratuluje :*

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!