23 grudnia 2014

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia...

...życzę Wam:


Świętujcie i odpoczywajcie w gronie najbliższych. Buziaki dla Was wszystkich i do przeczytania po Świętach :)






U mnie mało oryginalnie. Klasyczna czerwień, z dodatkiem złota i zieleni ozdobiona kolorowymi hexami imitującymi choinkowe lampki (tak mi się przynajmniej całość kojarzy ).

Jakie kolory zagoszczą u Was w tym wyjątkowym okresie? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

9 komentarzy:

  1. u mnie tez nie orginalnie , polaczylam te same kolory :) wesolych swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych i magicznych Świąt Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe mani :) również życzę wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosnych i spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdobienie idealne na ten wieczór - ja też mam dzisiaj pazurki w tych kolorach :) Marzenko... zdrowych, magicznych i szczęśliwych Świąt :) Buziaki kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  6. charakterystyczne pazurki na święta :) super!

    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych i spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest taki czas, co łzy w śmiech zmienia.
    Jest taka moc, co smutek w radość przemienia.
    Jest taka siła, co spełnia marzenia.
    To właśnie magia świąt Bożego Narodzenia! Wesołych Świąt ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe zdobienie!

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!