7 grudnia 2014

Sweterkowo i zimowo z płytką QA57.

Witajcie:)

Jak tam przygotowania do Świąt, rozpoczęte? U mnie od piątku ruszyła maszyna. Było sprzątanie, teraz jest pora na dekorowanie, zakupy zacznę od środy a na gotowanie przyjdzie jeszcze pora ;)
Był też już pierwszy śnieg, szkoda tylko że jednodniowy. Natomiast wszystko to o czym wspomniałam powyżej wprowadza mnie powoli w świąteczny nastrój, dlatego też na moich pazurkach obowiązkowo musiała zagościć zima. Niestety czas nadal jest dla mnie nieubłagany, dlatego też pobawiłam się stemplami.


Jako bazę pod lakier wykorzystałam Essie Grow Stronger. Natomiast na paznokciach: kciuka, palca serdecznego i małego znajduje się Essie Smokin' Hot, na dwóch pozostałych, Essie Watermelon (recenzja).


Jako biel do stempli wykorzystałam lakier Golden Rose z serii Selective w numerze 04 (niestety nie załapał się do zdjęć) i na tak przygotowane pazurki odbiłam dwa górne wzory z płytki QA 57 ze sklepu Born Pretty Store, ze zdjęcia poniżej.
Niestety moje paznokcie: wskazujący i środkowy, okazały się zbyt długie dla wzoru z reniferami, dlatego odbiłam dodatkowo pasek dolny z innego wzorku z tej samej płytki. Całość przykryłam Essie GTG i gotowe :)


Zdjęcia zostały zrobione w dniu dzisiejszym, to jest trzy dni po pomalowaniu. Jak widzicie, całość prezentuje się bardzo dobrze. Nie ma najmniejszego bodaj odprysku, a przetarcia są minimalne, biorąc pod uwagę weekendowy szał sprzątania (bez rękawiczek).







Osobiście bardzo podoba mi się to zdobienie. Podejrzewam, że ten miesiąc będzie stał pod znakiem świątecznych motywów na moich paznokciach... Czy u Was jest równie świątecznie?
Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M

16 komentarzy:

  1. piekne pazurki :)
    ja sie nie moge doczekac strojenia choinki ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. stemple to świetne rozwiązanie dla zabieganych mam :) sama ostatnio non stop ich używam :) a mani prześwietne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne! właśnie stwierdziłam, że muszę zainwestować w płytki, bo mam tylko dwie i to bardzo podobne, ale mnie strasznie długo schodzi z tym, bo ciągle coś mi nie wychodzi i muszę wszystko od nowa zaczynać, dlatego tak rzadko stempluję :(
    Okazało się , że córa ma trzeci migdał i temu tak często choruje ,( we wtorek laryngolog ma podjąć decyzję, czy leczymy dalej czy usuwamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj daje jej popalić i to zdrowo, a raczej niezdrowo : bidna jest i tęskni za koleżankami z przedszkola ( dam znać co dalej

      Usuń
  4. Stemple super, jeszcze nigdy nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne mani :) norweskie wzorki na paznokciach prezentują się po prostu fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello, wow, it looks so gorgeous. I love this design. Have a nice week! Best greetings Jana

    OdpowiedzUsuń
  7. Zimno u mnie, muszę taki ładny sweterek wciągnąć na paznokcie :) Bardzo podoba mi się ta czerwień z szarością.

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie prezentują się te płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne!! A ten arbuz jest sliczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie zdobienia

    OdpowiedzUsuń
  11. Co tu dużo mówić - po prostu świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty, ty, ty dlaczego sprzątasz bez rękawiczek? :) No dobra, tez się zapominam czasem :P Ja już czuję klimat świat, nie wiem co tak wcześnie w tym roku, to chyba przez te sklepy, w których już kolędy grają :D Bardzo mi się podoba takie mani :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne mani!! Też mam tę płytkę, ale jeszcze nie miałam okazji jej wypróbować.
    Serdecznie zapraszam do udziału w projekcie.

    P.S. No i oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!