25 listopada 2014

Nowości z Born Pretty Store

Witajcie:)

Ja dzisiaj znów na szybko. Z dobrych wieści mam takie, że małej od ostatniego posta wyszły dwa zęby. Ze złych, to pewnie jeszcze nie koniec ;(

Tak jak informowałam Was dzisiaj na FB, dotarła do mnie paczka od BPS z moim niecierpliwie wyczekiwanym stemplem. Nie mogłam więc postąpić inaczej jak od razu go wypróbować. Dodam, że dzięki Wam, z marszu spiłowałam białą końcówkę pilniczkiem i stempel śmiga jak marzenie.
Jestem pod ogromnym wrażeniem, teraz stemplowanie to "czysta" przyjemność.
Żeby nie było, wypróbowałam również płytkę QA57 i teraz pluję sobie w brodę, że nie zamówiłam ich więcej.


Wzorki są co prawda bardzo małe, ale obecnie mam bardzo krótkie paznokcie więc mi to nie przeszkadza. Za to jakość odbitego wzoru jest idealna. Myślę, że jak pojawią się jakieś fajne promocje, to jeszcze w tym roku się skuszę, ale to musiały by być na prawdę meeega promocje;). Natomiast w Nowym Roku na 100% dokupię sobie kilka/kilkanaście płytek.
Teraz już Was nie zamęczam i zapraszam do oglądania "przedwcześnie" świątecznych paznokci:)







Essie Grow Stronger, lakiery bazowe: Essie Fiji, Too Too Hot, lakiery do stempli: Kiko 283, GR Rich Color  76, Essie GTG.

Jak Wam się podoba ta płytka? Uważacie, że warto było tyle czekać? A może polecicie mi jakieś warte uwagi płytki od BPS (i nie tylko)? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

15 komentarzy:

  1. zarówno ten stempel, jak i płytki QA są rewelacyjne :) wiem co mówię :D mani super - ja już powoli zaczynam czuć klimat zimy i świąt, i coraz częściej mam ochotę na takie pazurki :D (co do ząbkującego dziecka - jesteśmy chyba na tym samym etapie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ się już świątecznie zrobiło ;) ciekawe czy w tym roku będzie śnieg na święta, ale na razie się na to nie zanosi ;) świetne te wzoreczki są ;chętnie bym posiła sobie takie pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawiało świętami :) świetnie Ci wyszły stempelki! a co do BPS to w piątek są znów wyprzedaże... miałam mieć szlaban na zakupy, ale chyba go złamię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sniezynka z kciuka jest obledna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śnieżnie się zrobiło,ale cóż Święta już niedługo a i śnieg już gdzie niegdzie spadł,więc zdobienie mi się strasznie podoba i ta czerwień...Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko jakie cudowne zimowe paznokcie, świetne są te wzory ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapachniało świętami :) Zastanawiam się, dlaczego nie wzięłam tej płytki - jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne! Tak bardzo zimowo i świątecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Dodam, że dzięki Wam, z marszu spiłowałam białą końcówkę pilniczkiem i pędzel śmiga jak marzenie." CUD ! Piłujesz stempel, wychodzi pędzel :P taki psikus :)
    pazurki bardzo fajne, jeszcze nie mialam żadnych płytek z bps, na razie jadę na płytkach z allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wzór ! Czemu ja go dopiero teraz zobaczyłam ???
    Zaraz sobie zamówię,żeby być przygotowana na następne święta :)

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!