19 grudnia 2016

Brokatowy gradient z Golden Rose & Lovely Snow Dust.

Witajcie :)

Jak Wam mija ostatni miesiąc roku? U mnie jak zawsze - w biegu. Ale panokcie pomalowane, więc dramatu nie ma:)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać zdobienie proste, acz efektowne.


Do wykonania tego zdobienia użyłam:

Jednej warstwy bazy Cuccio.


Dwie warstwy lakieru Golden Rose z serii Color Expert w numerze 115,


Brokatowego lakieru Lovely z serii Snow Dust z limitowanej kolekcji w numerze 2, oraz gąbeczki do wykonania gradientu.


Czarnego lakieru do stempli CA & BLP Kind of Black oraz płytkę STZ-L010 (która jakoś nie załapała się do zdjęcia... ).


Essie Good To Go.


Efekt jak dla mnie jest  rewelacyjny. Całość kojarzy mi się zimowymi gałęziami drzew na tle srebrzystego/oszronionego, pochmurnego nieba (nie wiem czy to ma sens... ale po męczącym tygodniu - ja sens w tej wypowiedzi dostrzegam :).



Jeśli jesteście ciekawe procesu powstawania tego zdobienia - zapraszam do oglądania filmu.



Jest niestety nieco chaotyczny, ale tym razem podczas nagrywania towarzyszyły mi dzieciaki i było dużo cięć, a w niektórych miejscach musiałam wyłączyć dźwięk bo moim dziewczynkom zebrało się na śpiewy :)


A teraz zmykam, bo noc jeszcze młoda a pracy sporo do wykonania. Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.

Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.