19 grudnia 2016

Brokatowy gradient z Golden Rose & Lovely Snow Dust.

Witajcie :)

Jak Wam mija ostatni miesiąc roku? U mnie jak zawsze - w biegu. Ale panokcie pomalowane, więc dramatu nie ma:)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać zdobienie proste, acz efektowne.


Do wykonania tego zdobienia użyłam:

Jednej warstwy bazy Cuccio.


Dwie warstwy lakieru Golden Rose z serii Color Expert w numerze 115,


Brokatowego lakieru Lovely z serii Snow Dust z limitowanej kolekcji w numerze 2, oraz gąbeczki do wykonania gradientu.


Czarnego lakieru do stempli CA & BLP Kind of Black oraz płytkę STZ-L010 (która jakoś nie załapała się do zdjęcia... ).


Essie Good To Go.


Efekt jak dla mnie jest  rewelacyjny. Całość kojarzy mi się zimowymi gałęziami drzew na tle srebrzystego/oszronionego, pochmurnego nieba (nie wiem czy to ma sens... ale po męczącym tygodniu - ja sens w tej wypowiedzi dostrzegam :).



Jeśli jesteście ciekawe procesu powstawania tego zdobienia - zapraszam do oglądania filmu.



Jest niestety nieco chaotyczny, ale tym razem podczas nagrywania towarzyszyły mi dzieciaki i było dużo cięć, a w niektórych miejscach musiałam wyłączyć dźwięk bo moim dziewczynkom zebrało się na śpiewy :)


A teraz zmykam, bo noc jeszcze młoda a pracy sporo do wykonania. Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.

Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!