10 grudnia 2016

Holostamps with Sinner Lady &Sophin 370.

Witajcie :)

Nie wiem jak Wam, ale mi końcówka roku mija tak szybko, że szok. Ze wszystkim jestem w lesie...
Trzeba się zorganizować!
Dzisiejsze moje mani  powsało kilka dni temu i już jest nieaktualne, ale pokazać trzeba :)
Jest to zdobienie które spokojnie można podciągnąć pod zimowe - tak mi sie przynajmniej wydaje.


Na początek użyłam bazę Cuccio.


Następnie wykorzystałam lakier Sophin z najnowszej kolekcji Luxury&Style w numerze 370 Avant-Garde.


Jest to ciemnogranatowa baza z drobnozmielonym holograficznym pyłkiem.  Lakier jest bardzo dobrze napigmentowany. Kryje po dwóch warstwach, wysycha dość szybko. Nie smuży, nie zalewa skórek. Pędzelek jest płaski, bardzo elastyczny - przyjemny w obsłudze. Zmywanie jest bezproblemowe, lakier nie odbarwia płytki. Kupiłam go w sklepie internetowym  TUTAJ za 26 zł.



Z racji tego, że efekt holo zimą jest dla mnie bardziej atrakcyjny niż latem postanowiłam wykorzystać jeszcze lakier holograficzny Sinner Lady i wykonałam stemple z płytki B. 01 geometry is perfect. Tak oto powstało granatowo - holowe manicure :)



Całość utrwaliłam Essie GTG i gotowe.


Co sądzicie o takim połączeniu ? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.



Dodatkowo zapraszam do oglądania filmu -  tym razem jest mniej gadania, choć słyszałam że powinnam mówić jeszcze mniej. No cóż, staram się ;)


Trzmajcie się ciepło i do następnego, M.