10 grudnia 2016

Holostamps with Sinner Lady &Sophin 370.

Witajcie :)

Nie wiem jak Wam, ale mi końcówka roku mija tak szybko, że szok. Ze wszystkim jestem w lesie...
Trzeba się zorganizować!
Dzisiejsze moje mani  powsało kilka dni temu i już jest nieaktualne, ale pokazać trzeba :)
Jest to zdobienie które spokojnie można podciągnąć pod zimowe - tak mi sie przynajmniej wydaje.


Na początek użyłam bazę Cuccio.


Następnie wykorzystałam lakier Sophin z najnowszej kolekcji Luxury&Style w numerze 370 Avant-Garde.


Jest to ciemnogranatowa baza z drobnozmielonym holograficznym pyłkiem.  Lakier jest bardzo dobrze napigmentowany. Kryje po dwóch warstwach, wysycha dość szybko. Nie smuży, nie zalewa skórek. Pędzelek jest płaski, bardzo elastyczny - przyjemny w obsłudze. Zmywanie jest bezproblemowe, lakier nie odbarwia płytki. Kupiłam go w sklepie internetowym  TUTAJ za 26 zł.



Z racji tego, że efekt holo zimą jest dla mnie bardziej atrakcyjny niż latem postanowiłam wykorzystać jeszcze lakier holograficzny Sinner Lady i wykonałam stemple z płytki B. 01 geometry is perfect. Tak oto powstało granatowo - holowe manicure :)



Całość utrwaliłam Essie GTG i gotowe.


Co sądzicie o takim połączeniu ? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.



Dodatkowo zapraszam do oglądania filmu -  tym razem jest mniej gadania, choć słyszałam że powinnam mówić jeszcze mniej. No cóż, staram się ;)


Trzmajcie się ciepło i do następnego, M.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!