12 lipca 2015

Ruffian nails po raz kolejny :)

Witajcie :)

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym zdobieniem w stylu Ruffian Nails. Osobiście bardzo mi się taki odwrócony frencz podoba, więc postanowiłam go Wam pokazać.


Moje mani noszę już na dłoniach piąty dzień, a dopiero przed chwilą zrobiłam zdjęcia, więc końcówki są już nieco starte... tak to już ostatnio u mnie niestety z czasem bywa. Wybaczcie zatem niedoskonałości dnia piątego :)

Zapraszam Was do przeglądania zdjęć, ponieważ tekstu za wiele do poczytania nie będzie.



Jeśli jesteście ciekawe mojej wcześniejszej pracy z tym motywem to zapraszam tutaj.



Na paznokcie nałożyłam odżywkę przeciwko rozdwajaniu się paznokci z Inglota. Następnie jedną warstwę Essie After School Boy Blazer, którego w całości możecie zobaczyć tutaj, no i w moim ulubionym zdobieniu Galaxy tutaj. Później  nałożyłam dwie warstwy Golden Rose Care+Strong w kolorze różowego złota o numerze 139. Na koniec natomiast warstwę topu matującego Pro Mat z Manhattan, o którym pisałam tutaj. I gotowe :)



Mam nadzieje, że efekt się Wam podoba. Dajcie znać co sadzicie o takiej odwróconej wersji frencza. Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M

15 komentarzy:

  1. także lubię takiego "odwróconego" frencha ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami myślę nad tego typu zdobieniem ;-D Ale jeszcze nigdy nie robiłam, i jakoś ciężko mi się zabrać do tego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się:) Kiedyś próbowałam coś takiego u siebie wymalować, ale wyszło dziwnie i ostatecznie na blogu się nie pojawiło:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba taki odwrócony french ;) robiłam nawet kilka razy

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię, super ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy pomysł na zdobienie, ja jeszcze tego u siebie nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten srebrny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiego zdobienia jeszcze nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze takiego nie nosiłam,kiedyś wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nawet nie widać startych końcówek a trzyma sie bardzo ładnie tak długo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezentują się ślicznie! Chcę takie ;D
    Pozdrawiam i Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!