12 lipca 2015

Ruffian nails po raz kolejny :)

Witajcie :)

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym zdobieniem w stylu Ruffian Nails. Osobiście bardzo mi się taki odwrócony frencz podoba, więc postanowiłam go Wam pokazać.


Moje mani noszę już na dłoniach piąty dzień, a dopiero przed chwilą zrobiłam zdjęcia, więc końcówki są już nieco starte... tak to już ostatnio u mnie niestety z czasem bywa. Wybaczcie zatem niedoskonałości dnia piątego :)

Zapraszam Was do przeglądania zdjęć, ponieważ tekstu za wiele do poczytania nie będzie.



Jeśli jesteście ciekawe mojej wcześniejszej pracy z tym motywem to zapraszam tutaj.



Na paznokcie nałożyłam odżywkę przeciwko rozdwajaniu się paznokci z Inglota. Następnie jedną warstwę Essie After School Boy Blazer, którego w całości możecie zobaczyć tutaj, no i w moim ulubionym zdobieniu Galaxy tutaj. Później  nałożyłam dwie warstwy Golden Rose Care+Strong w kolorze różowego złota o numerze 139. Na koniec natomiast warstwę topu matującego Pro Mat z Manhattan, o którym pisałam tutaj. I gotowe :)



Mam nadzieje, że efekt się Wam podoba. Dajcie znać co sadzicie o takiej odwróconej wersji frencza. Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M