29 maja 2016

Geometrycznie z Color Club.

Witajcie :)

Nie było mnie tutaj od bardzo dawna i w sumie nie spodziewałam się, że uda mi się jeszcze kiedyś zmobilizować żeby napisać cokolwiek, a tutaj taka niespodzianka...
Ostatnimi czasy cierpię na permanentny brak czasu i chroniczne zmęczenie, ale chyba najwyższa pora się ogarnąć :)

Paznokcie maluję teraz średnio raz w tygodniu, czasami rzadziej - na szczęście lakiery do paznokci trzymają się u mnie długo, więc nie wyglądają źle. Niestety coraz mniej mam czasu na eksperymenty, dlatego też na paznokciach noszę z reguły jeden kolor + stemple i tyle.

Dzisiaj miałam chwilę dla siebie, dlatego postanowiłam zrobić coś ciekawego.


Wykorzystałam moją nową płytkę od BPS w nr 77 - niestety, jeden wzór z tej płytki odbija mi się słabo (nie odbija cienkich linii - wzór z palca wskazującego). Poza tym reszta jest ok.
Dodatkowo wykorzystałam moje słodkie neonowe pastele od Color Club, które niestety ostatnio schną wieki (dzięki czemu udało mi się uszkodzić to i owe przy zdobieniu).
Całość zmatowiłam matującym topem Pro Mat z Manhattan o którym możecie poczytać tutaj.
I gotowe :)

MEET ME AT THE RINK

DIGGIN' THE DANCING QUEEN

Tak oto prezentuje się moje mani, które będzie mi towarzyszyć przez najbliższe dni :)






Mam nadzieję, że nie marudziłam za bardzo, trochę odwykłam już od pisania:)

PS. chyba powinnam również popracować nad wizualną stroną bloga, może coś mi podpowiecie? Jak zawsze czekam na wasze komenatrze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

13 komentarzy:

  1. zastanawiałam się, gdzie się podziewasz :) ale super, że jesteś :) co do braku czasu i zmęczenia... u mnie także z tym kiepsko, posty pojawiają się rzadko i nieraz miałam chwile zwątpienia po co w ogóle to robię, jednak mimo to zawsze powracam i chyba tak już zostanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że nie brak Ci determinacji i wciąz piszesz :) i cieszę się, że o mnie nie zapomniałaś :) dzięki wielkie

      Usuń
  2. Witam po przerwie ;) też ledwo wyrabiam czasowo, ale muszę znajdować chwilę dla siebie i bloga, żeby nie zwariować ; ;) zdobienie bardzo ładne ;) mam nadzieję, że będziesz pojawiać się tu częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że jakoś uda mi się wszystko ogranąć :) dzięki :)

      Usuń
    2. czekam w takim razie na nowe zdobienia ;) buziole ;)

      Usuń
  3. no kogo ja tu widze :) pojawiaj sie czesciej :) piekne mani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) mam nadzieję, że już nie zaniedbam bloga ;)

      Usuń
  4. Miło znów Cię widzieć :) Zdobienie bardzo fajne :) Ja też ostatnio mam mniej czasu, więc stemple albo naklejki to najlepsza opcja ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dzisiejszych czasach chyba wszyscy cierpimy na brak czasu :)

      Usuń
  5. Anonimowy31/5/16 14:42

    Tez nie za bardzo mam czas na ciągle malowanie paznokci, dlatego zdecydowałam się na hybrydy od kiedy koleżanka polecila mi semilaci robienie manicure stało się znacznie przyjemniejsze, może dizęki temu, że robię go teraz średnio co 3 tyg :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie hybrydy odpadają, jestem jednak zwolenniczką zwykłych lakierów:)

      Usuń
  6. Pięknie to wyszlo, mam zamiar kupic kilka lakierów CC ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne zestawienie kolorów i motywów :)

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!