3 listopada 2014

Galaxy Nails po raz drugi i nieudane rozdanie.

Witajcie:)

Na początku chciałam serdecznie podziękować wszystkim dziewczynom, które zdecydowały się na udział w konkursie organizowanym przeze mnie na blogu.
Jednym z warunków rozdania było uczestnictwo minimum 35 osób w zabawie. No i niestety, nie udało się osiągnąć planu minimum...
... no cóż - albo nagroda była tak mizerna, albo po prostu jesteście ze mną bezwarunkowo ;)
Tak czy inaczej raz jeszcze dziękuję Wam za udział w zabawie. Co do samej nagrody, z pewnością zostanie ona jeszcze wykorzystana. Mam nadzieję, że już niedługo:)


Przejdźmy teraz do zdobienia. Na dzisiaj chciałam przygotować dla Was recenzję dwóch lakierów Essie ( na razie nie zdradzę jakich ;) ).Niestety ostatnio ogarnęło mnie mega zmęczenie i najchętniej zasypiałabym razem z moimi dziećmi i spała do samiuteńkiego rana. Szczerzę się przyznam, że jakoś specjalnie nie walczę z ta pokusą, ale i tak sypiam zbyt mało;)
Z powodu permanentnego zmęczenia postawiłam na Galaxy. Czyli zdobienie szybkie w wykonaniu i bardzo efektowne:).
Mam nadzieję, że się Wam spodoba i zapraszam do oglądania.






Jak Wam się podoba? Jeśli jesteście ciekawe moich wcześniejszych Galaxy, zapraszam TUTAJ
Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

29 komentarzy:

  1. ślicznie się prezentują :)
    i szkoda że rozdanie się nie udało :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam motywy galaxy na pazurkach a Twoje zdobienie wyszło prześlicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. galaxy jest moim ulubionym zdobieniem, a Twoje jest wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy4/11/14 00:18

    Bardzo lubię motyw galaxy a jeszcze go nie robiłam. Może czas to zmienić? :-) bardzo ładnie Ci to wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj nigdy bym nie powiedziała, że galaxy to szybkie zdobienie :-)
    Nie mniej są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pazurski super i szkoda ze sie nie udalo ale jak nie teraz to nastepnym razem :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądają naprawdę kosmiczne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyszły paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie się prezentują :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaale cudowności na paznokciach <3 Cudnie ci to wyszło <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt piekny ;)
    I chciałabym Ci również pogratulować wygrania siódmego tygodnia naszej zabawy :)
    Odezwij się do mnie na pocztę i podaj kolorek ;)
    inspiracje-pazurkowe@wp.pl
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostały Ci 2 dni do podania koloru :)
      Pośpiesz sie Kochana ;)

      Usuń
  12. Brrr. nie cierpię kiedy napiszę sobie ładny, długi komentarz i kiedy klikam na "opublikuj" okazuje się, że nie jestem zalogowana i wszystko bierze w łeb.... No ale nic, wracając do tego co miałam napisać: Galaxy idealne! A co do rozdania, to w takim razie czekam na następne bo jak dla mnie nagroda dobra i ja taką chętnie bym przygarnęła ;-) Przed swoim pierwszym rozdaniem wyobrażałam sobie setki zgłoszeń jakie do mnie napływają - jednak zderzenie z rzeczywistością miałam mocne, bo zgłosiło się koło 20 osób. Cóż... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. galaxy wyszło świetne :) a rozdanie, szkoda, że nie wyszło, ale regulamin to regulamin :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ale piękna galaktyka!! bardzo mi się to zdobienie podoba! :) sama muszę w końcu spróbować u siebie zrobić galaxy ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny efekt.
    Co do rozdania, to weszłam na ten post i nagrody były fajne, tylko konkurs za mało rozreklamowany, jak mało kto o nim widział, to niestety nie było chętnych. Ja np. dowiedziałam się o nim po fakcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bardzo wiem jak powinnam rozreklamować rozdanie. Wspomniałam o nim na Fb i na blogu, myślałam, że to wystarczy. Jak widać myliłam się .
      Natomiast postanowiłam je przedłużyć do 30.11.2014 więc jeśli masz ochotę, zapraszam :)

      Usuń
  16. Obłędne zdobienie, bardzo mi się podoba.
    Co do konkursu... za późno dojrzałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne Ci wyszło te galaxy! Robiłam raz czy 2 i uwielbiam ten efekt na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gwieździste niebo jak zywe! ;)Uwielbiam Twoje galaxy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękne! <3
    Może po prostu przedłuż rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że tak wyszło z rozdaniem, moim zdaniem nagroda była fajna, może przedłuż na kolejnych kilka dni

    a pazurki świetne

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!