19 sierpnia 2014

Ruffian nails :)

Witajcie:)

Kilka dni temu, nie wiedząc co zrobić ze swoimi pazurkami wpadłam na pomysł zmalowania odwróconego frencha, czyli tzw ruffian manicure.


Na początku pomalowałam pazurki sreberkiem od GR, a następnie nałożyłam lakiery Esssie, tak aby przy skórkach został widoczny około 2 mm pasek lakieru bazowego. W sumie, zamiast się rozpisywać o teorii wykonania, zapraszam do oglądania. W razie pytań (choć pewnie każda z Was doskonale zna tą technikę ) piszcie :).











Do wykonania tego mani użyłam:
Senitivity Base Coat od Essie, GR Rich Color nr 20 (recenzja) , Essie: Watermelon (recenzja)  i Tart Deco (recenzja) , Essie GTG. I tyle :)



Mam nadzieję, że mani przypadło Wam do gustu.  Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.
Na koniec zestawienie tego mani z gradientami (całość możecie zobaczyć tutaj )odwiedzających mnie dziewczyn. Tak mnie na wspominki wzięło :).


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.