19 sierpnia 2014

Ruffian nails :)

Witajcie:)

Kilka dni temu, nie wiedząc co zrobić ze swoimi pazurkami wpadłam na pomysł zmalowania odwróconego frencha, czyli tzw ruffian manicure.


Na początku pomalowałam pazurki sreberkiem od GR, a następnie nałożyłam lakiery Esssie, tak aby przy skórkach został widoczny około 2 mm pasek lakieru bazowego. W sumie, zamiast się rozpisywać o teorii wykonania, zapraszam do oglądania. W razie pytań (choć pewnie każda z Was doskonale zna tą technikę ) piszcie :).











Do wykonania tego mani użyłam:
Senitivity Base Coat od Essie, GR Rich Color nr 20 (recenzja) , Essie: Watermelon (recenzja)  i Tart Deco (recenzja) , Essie GTG. I tyle :)



Mam nadzieję, że mani przypadło Wam do gustu.  Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.
Na koniec zestawienie tego mani z gradientami (całość możecie zobaczyć tutaj )odwiedzających mnie dziewczyn. Tak mnie na wspominki wzięło :).


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

17 komentarzy:

  1. To sreberko się idealnie dopasowuje do tych kolorów <3 Cudo, muszę spróbować takie coś zmalować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądają takie paznokcie ^^ Jakoś nie mogę się zebrać żeby wypróbować takie zdobienie na swoich pazurkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Slyszalam o tej metodzie ale nie mialam pojecia jak to wyglada. Teraz juz wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam, że tak fajnie może to wyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20/8/14 09:14

    super :) jeszcze nie malowałam tak swoich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy efekt końcowy :) myślę,że to spora zasługa kolorów, które wybrałaś.. są piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  7. nie podobaja mi sie te srebne paseczki, nie moge sie do nich przekonać, kolory bardzo ładnie dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja, świetne kolory, nie widziałam jeszcze takich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Ci to wyszło i ten srebrny kolor świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialnie to wygląda na srebrnym :) prawie jak biżuteria :D

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie niedawno oglądałam podobne i bardzo mi się podoba taki french ;) w wolnej chwili wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne, ale nie nadaje sie na krotkie paznokcie bo strasznie je skraca :-) W sumie to za zadnym frenchem nie przepadam, ale Twoj efekt jest bardzo ladny :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale pięknie z tym srebrem! nigdy nie próbowałam takiego zdobienia, nie wiem, czy umiałabym dobrze pomalować potem drugi kolor, żeby zostawić odstęp ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Z blisko wygląda to naprawdę fajnie! ;) ale z daleka wydaje się, jakby odrosty były spore ;)

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!