17 września 2014

Essie, Lovely, Kiko, Golden Rose, czyli lakierowi ulubieńcy lata.

Witajcie:)

W górach byłam, już wróciłam. Pogody nie było, za to przeziębienie jest:( A za oknem tak pięknie... .
Nic to, biorąc pod uwagę że ostatni raz chorowałam kilka lat temu to i tak nie jest źle :) Za to mam lenia i pazurków robić mi się nie chce. Dlatego też, dzisiaj przychodzę do Was z dość luźnym postem dotyczącym moich lakierowych ulubieńców ostatnich miesięcy.


Z racji tego, iż mam sporo ponad 200 szt lakierów nie tak łatwo stać się moim ulubieńcem. Wszystkie te lakiery urzekły mnie na tyle, iż sięgałam po nie wyjątkowo często. Na kilku nawet widać spore zużycie a są ze mną od kilku miesięcy, co bardzo dobrze o nich świadczy.
Mam nadzieje, że krótki przegląd lakierowych faworytów przypadnie Wam do gustu. Nie przedłużając, zapraszam do przyjemnej (mam nadzieję) lektury :)

Zacznę może od lakieru nawierzchniowego, którym niezmiennie od jakiegoś już czasu jest słynny Essie Good To Go.


Rewelacyjny, jak dla mnie na chwilę obecną niezastąpiony nabłyszczacz/wysuszacz. W ciągu ostatnich m-cy zużyłam dwie buteleczki i kolejna już ze mną:)... chyba najwyższa pora napisać recenzję na jego temat :)

Jeśli chodzi o lakiery kolorowe :

  • czerwień i koral


najchętniej sięgałam po Essie Too Too Hot.


Od kwietnia jest to moja ulubiona, soczysta i dość jaskrawa czerwień, idealna w słoneczne, ciepłe dni.
Zainteresowanych dokładną recenzją zapraszam tutaj .

Równie często towarzyszył mi Essie Tart Deco,


czyli koral z duża domieszką pomarańczu. Śliczny, świeży kolor, z którego recenzją możecie zapoznać się tutaj.

  • róż.


Jeśli róż, to zdecydowanie pastel, a jeśli pastel to musi być Lovely I Love Summer w numerze 3.


Istne cudo, które skradło me serce. Co tu dużo mówić, kto jeszcze o nim nie słyszał, tego odsyłam do recenzji, tutaj.
Kolejny róż, to intensywny Watermelon od Essie.


Kultowy już odcień. Wszystkim doskonale znany, i ogólnie wychwalany. Prawdziwy ideał, o którym możecie poczytać tutaj.

  • niebieski. 


Tutaj przygotowałam dla Was aż trzech ulubieńców, lecz jeszcze niestety żadnego nie miałam okazji zrecenzować... muszę to nadrobić!

Kiko w numerze 265,


Essie Lapiz Of  Luxury,



Essie Butler Please.


Należą do moich letnich faworytów, aczkolwiek najchętniej lakiery te nosiłam na stopkach:) Trzy różne odcienie niebieskiego, które łączy świetna trwałość, idealna aplikacja i nieodparty urok rzecz jasna ;)

Na koniec należało by wspomnieć, o lakierze który często  stanowił bazę do zdobień. Jest to mianowicie biel od Golden Rose z serii Selective w numerze 4.


Biel, dobrze kryjąca już po dwóch warstwach w dodatku o dużej pojemności i niedroga. Jak tu jej nie uwielbiać :). Przykładowe zdobienie z dalmatyńczykiem możecie zobaczyć tutaj.

Jeśli chodzi o moich ulubieńców, to by było na tyle. Nie jest tego wiele, ale nie o ilość przecież chodzi. Wszystkie te lakiery u mnie sprawdzają się bardzo, bardzo fajnie i z pewnością będę nadal z chęcią  po nie sięgała.
Czy Wy również macie swoich lakierowych ulubieńców? Jeśli tak, koniecznie dajcie znać co podbiło Wasze serducha. Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

21 komentarzy:

  1. love them all, but too hot and watermelon are now my fav color !
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG, 200?! :D Niesamowite. Ja nie mam żadnego Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej spodobał mi się pastelowy róż z Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi ciężko wybrać jakichś wakacyjnych ulubieńców z lakierów, na pewno matowe GR i satynka z limitki Catrice były świetne, jeszcze holosie często gościły u mnie na paznokciach - zwłaszcza Lilianka z CA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Essie! ♥ I też strasznie lubię róż od Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam coś kołoo 200 buteleczek ;) tylko, że ja mam zaledwie 1 Essiaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post Marzenko :) Uwielbiam Essie zarówno lakiery jak i Good To Go - szkoda tylko że nie robią utwardzacza w większym rozmiarze bo te małe buteleczki nie starczają mi na długo :( Czekam niecierpliwie na resztę recenzji tych śliczności :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już nawet nie wiem ile mam lakierów , bo ciągle coś przybywa ;) essiaka mam tylko jednego ; świetna kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja dosc trochę bym miała tych ulubiencow;-)
    niebieskie odcienie super;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooow ale cudne koloryyyy <3 Essie Too Too Hot muszę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny tyn niebieski lakier od Essie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz świetne lakiery i pięknie stylizujesz paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  13. ohh, takie posty nie dla mojego portfela i chciejstwa :P
    Ale oczy nasycone. Pieknościii

    OdpowiedzUsuń
  14. Same fajności! :D Ale pięknie wypada ten Lovly pastelowy! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie wygrywają niebieskie

    OdpowiedzUsuń
  16. Robisz coraz piękniejsze mani :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie ostatnio na paznokciach najcześciej AVON, GR Rich Color i Colouralike :))

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie miano ulubienców lata chyba by przypadło holograficznym Colour Alike :D ale przy takiej kolekcji to ciężko wybrać..

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy30/9/14 21:13

    niebieskie są najładniejsze ale de dalmatyńczyki tez są bardzo śliczne

    OdpowiedzUsuń
  20. tez jestem w tej granicy z moim lakierami ok 250 szt :)

    http://villemo20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!