30 maja 2014

Dalmatyńczyk czy Łaciate? :)

Witajcie:)

Na szczęście dla mnie pada deszcz...

Za bielą na paznokciach jakoś specjalnie nie przepadam, a raczej nie przepadałam. Ostatnio coraz częściej wykorzystuję ten właśnie kolor podczas zdobienia paznokci. Pokusiłam się nawet o pomalowanie wszystkich pazurków białym lakierem, ale jakoś nie do końca byłam gotowa pokazać go solo. Z tego właśnie powodu powstało coś jak dla mnie bardzo wesołego i przyciągającego uwagę...


..czarne kropki na białym tle. Mani niepoważne i dziwaczne a jednak jak dla mnie bardzo udane.
Jedyny problem jaki miałam przy tym zdobieniu, to rozmazujące się kropy. Top nawierzchniowy nałożyłam godzinę po wykonaniu krop a i tak niektóre się rozpłynęły po paznokciu. No cóż, z daleka nie widać:)













Do wykonania tego mani użyłam: mineralnej bazy wygładzającej z Paese, biały GR z serii Selective w numerze 04, czarny GR Rich Color w numerze 35, a całość pokryłam Essie Good To Go.


Co sadzicie o takim mani? Nie odstrasza Was taka ilość kropek? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

28 komentarzy:

  1. Ale cudnie!
    I ten kontrast kolorystyczny :)
    Niby tylko kropeczki, ale jaki efekt!
    świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Niby zwykłe kropki jednak wiele potrafią zmienić :)

      Usuń
  2. Dla mnie manicure genialny. Prosty ale z pomysłem. Wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. Tak mnie jakoś naszło i w sumie nie żałuję że zakropkowałam biel :)

      Usuń
    2. I bardzo dobrze :). Ciasto kupiłam w Biedronce. Bardzo dobre ;).

      Usuń
    3. :D
      A przepis wypróbuję jutro na mojej córce, straszny z niej niejadek ale taka kolorowa mini pizza powinna jej posmakować:)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie tu nic nie odstrasza wręcz przeciwnie bardzo mi się podoba aż sama bym sobie coś takiego zmalowała :) uwielbiam kropki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam kropki. W sumie chyba tylko one zawsze mi wychodzą :)

      Usuń
  5. śliczne!


    ps. a u mnie? NOWY SET W BIELI :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podobają te paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba:). Niby prosto, ale efekt jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak mówisz. Niby zwykłe kropki a tak wiele potrafią zmienić :)

      Usuń
  8. Ta biel i ten wzór wygląda świetnie :) Ja niby za bielą na paznokciach też nie przepadam, ale coraz bardziej kusi mnie na taki lakier.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było podobnie. Długo się wzbraniałam a teraz coraz chętniej sięgam po biel :)

      Usuń
  9. Suuuper ;) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy31/5/14 18:41

    super krówka :) mi się bardzo podoba :)
    mi zawsze się rozmazują takie kropki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje kropy również zbyt często się rozmazują... Ale i tak uwielbiam je na paznokciach:)

      Usuń
  11. fantastyczny efekt wyszedł, dalmatyńczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kropsy, zawsze dają boski efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niby takie proste, ale kropeczki wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!