11 września 2014

Zabawa w kolory (+)... zielono mi :)

Witajcie:)

Wiem, że nie miałam dodawać niczego nowego zanim nie doprowadzę dłoni do lepszego stanu, ale...
... zielony to jeden z moich ulubionych kolorów. Dlatego postanowiłam zmalować coś w tym właśnie kolorze. Inspiracją do tego mani była Jesień :) ,moja ulubiona pora roku.
Jeśli jest  wśród  Was( a wątpię) osoba która nie wie o co chodzi z Zabawą w kolory (+) odsyłam Was do Patrycji która jest inicjatorką projektu.


Uwielbiam jesienne spacery, zbieranie kasztanów, żołędzi liści... wszystko jest dla mnie piękniejsze:)
To nic, że czasami pada w deszczowe jesienne dni również może być pięknie.
Dlatego też moje mani jest kolorowe i optymistyczne. Nie jest może idealne ale osobiście mi to nie przeszkadza. Witraż w 100% wykonany został przeze mnie ręcznie za pomocą czarnego lakieru do zdobień z Wibo, a całość pokolorowałam różniastymi lakierami.




Głównym bohaterem jest lakier Wibo, bez numerku. Jest już ze mną jakieś 3 lata i wciąż sprawuje się nienagannie. Aby dodatkowo go podrasować dodałam top matujący z Manhattan (recenzja) i gotowe.



Co sądzicie o takim jesiennym mani? Czy Wy również kochacie jesień? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.

Wersja bez matu

PS. trzymajcie proszę kciuki za pogodę. Jutro znów na kilka dni jedziemy w góry i miło by było sobie podreptać :)

Z racji tego, że humorek mi dopisuje podsyłam Wam na zakończenie moje zdjęcie.

Cała ja :)

Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.