6 lipca 2014

Kultowy Watermelon i ja :)

Witajcie:)

Pod moim ostatnim postem dotyczącym lakierów Essie, a dokładnie Tart Deco (kto jeszcze nie czytał, tego serdecznie zapraszam do lektury) zadałam Wam pytanie, jakie jeszcze essiątka możecie mi polecić. Eklerek zaproponowała miedzy innymi właśnie Watermeolon. Lakier bardzo dobrze mi znany, wielokrotnie przeze mnie w drogeriach oglądany i jak do tej pory zupełnie przeze mnie nie doceniany.


W sumie w oświetleniu drogeryjnym prezentował się zwyczajnie, postanowiłam jednak zaryzykować i...
... i to był kolejny świetny wybór!. Dzięki Eklerku :)

Lakier jest genialny, jak dla mnie to idealne połączenie różu i czerwieni o delikatnym neonowym zabarwieniu.
Nie można przejść obok obojętnie. Istne cudo.
Co do jego właściwości, w sumie chyba każda z nas naczytała się wiele pozytywnych opinii na jego temat. Więc nie ma sensu się powtarzać. Jak dla mnie wszystko jest na TAK: konsystencja, pędzelek, aplikacja, trwałość (nosiłam go 4 dni, po czym zmyłam i nałożyłam ponownie z innym towarzyszem ), czas schnięcia i zmywanie.


Jedyne co jeszcze mogę, to zaprosić Was na prezentację :)

Na pazurkach mam
Bazę od Essie Sensitivity, Watermelon oraz Essie Bachelorette Bash na palcach serdecznym i małym oraz mój ulubieniec ostatnimi czasy Essie GTG. I tyle:)








Bachelorette Bash 









Jako bonus dorzucam Wam zdjęcia wykonane w basenie oraz moją drugą wersję pazurkową z wykorzystaniem arbuzika :)



I jak Wam się podoba? Czy Watermelon również gości w Waszych zbiorach? A może jest na waszej liście zakupowej? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M

20 komentarzy:

  1. No popatrz jak ci dobrze doradziłam :D Sama mam i uwielbiam, idealny na wakacje i nie tylko, zawsze idealny, hahaha :D
    A zdobienie z kropeczkami ekstraklasa, proste, a jakże miłe w odbiorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor lakieru. *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny lakier. Ja się raczej nie skuszę bo Essie są drogie. Wolę GR :). Zdobienia przypadły mi do gustu :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor mega, uwielbiam takie soczyste kolory! Ma piękny połysk, ale to zasługa topu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek jest super ;) jedno i drugie zdobienie bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam tego lakieru ale mam z miyo bardzo podobny i strasznie lubie ten kolor, wersja z kropeczkami super

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba kolorki są śliczne, a kropki zawsze są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się kolorek, mam taki odcień z GR ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go na swojej liście lakierów Essie, które chcę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny kolor! :) osobiście uwielbiam lakiery z Essie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przypomina mi Style Hunter z wiosenne kolekcji, może Watermelon ma więcej różowych tonów. W każdym razie bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy9/7/14 17:42

    Coraz bardziej przekonuje się do tych kolorów. Moze sobie w końcu kupie jeden z tych odcieni..

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też pewnie przeszłabym obok niego obojętnie, a wygląda na paznokciach cudownie. Jak widać, czasami warto zaryzykować.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny kolor:) nie mam żadnego lakieru tej marki, ale chciałabym jakiś zakupić- chyba już nawet wiem jaki kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudowny kolorek! Jakbym miała kupić Esiaka, to właśnie taki odcień bym wybrała! 

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny, chyba jeden z najbardziej znanych kolorów :) ja go już dawno kupiłam na targach a jeszcze nim nie malowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny jest ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!