2 marca 2015

Co gościło na moich paznokciach w ciągu ostatniego miesiąca, part 2.

Witajcie:)

Dzisiaj, zgodnie z obietnicą, chciałabym Wam pokazać zdobienia, które gościły na moich paznokciach w ostatnim miesiącu.
Jak już wspominałam, nie bardzo miałam czas na robienie zdjęć, więc jeśli ich jakość odbiega od standardów, wybaczcie:).
Niestety nie pamiętam dokładnie jakich lakierów użyłam, natomiast jeśli coś szczególnie przypadnie Wam do gustu piszcie, z pewnością  sobie przypomnę ;)

A teraz zapraszam Was do oglądania i komentowania :)









Jak widzicie trochę tego było :) Jeśli jeszcze nie widziałyście poprzedniego postu, w którym zaprezentowałam zdecydowanie bardziej stonowane barwy, to zapraszam Was tutaj :).
Mam nadzieję, że przynajmniej jedno ze zdobień przypadnie Wam do gustu. Jeśli tak się stanie, napiszcie o tym w komentarzu :) Pozdrawiam Was serdecznie.

Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

17 komentarzy:

  1. Wszystkie pazurki są piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie pazurki są piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2/3/15 21:44

    dużo tego :) świetne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze czerwone są mega SWEEET! pozostałe także godne uwagi :) chyba też muszę zrobić posta zbiorczego ze zdobieniami, których już na pewno nie opublikuję osobno...

    OdpowiedzUsuń
  5. Te drzewka i płatki śniegu są mega fajnie zrobione:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. czerń i biel bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zimowe zdobienie bardzo fajnie wyszło! Mam tą samą płytkę od BPS ;-) Wszystkie zdobienia przyciągają wzrok, ale to zimowe chyba najbardziej! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaaaakie fajne! Wszystkie :) stemple widze wiodą prym :) nurtują mnie bardzo niebieskosci z pierwszego zdjęcia ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Domyślam się że największe zainteresowanie wzbudziła w Tobie mięta :), czyli Essie mint candy apple. Drugi natomiast to Essie in the cab-ana. :)

      Usuń
  9. Wszystkie absolutnie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  10. Chociaż zimy mam już dość , to mani niebieskie z zimowymi wzorkami szczególnie przypadło mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba miesiąca nie tygodnia? bo jak w tydzień to szacun :D wiele bardzo ładnych zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, w ciągu miesiąca :) gdybym to miała zmalować w tydzień, to chyba sama zaczęłabym wydalać aceton :)

      Usuń
  12. Biało-niebieskie sweterkowe wzorki najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne zdobienia i ciezko zdecydowac ktore najladniejsze.
    W kazdym razie, kolorystycznie najbardziej podobaja mi sie pierwsze pazurki!

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!