2 marca 2015

Co gościło na moich paznokciach w ciągu ostatniego miesiąca, part 2.

Witajcie:)

Dzisiaj, zgodnie z obietnicą, chciałabym Wam pokazać zdobienia, które gościły na moich paznokciach w ostatnim miesiącu.
Jak już wspominałam, nie bardzo miałam czas na robienie zdjęć, więc jeśli ich jakość odbiega od standardów, wybaczcie:).
Niestety nie pamiętam dokładnie jakich lakierów użyłam, natomiast jeśli coś szczególnie przypadnie Wam do gustu piszcie, z pewnością  sobie przypomnę ;)

A teraz zapraszam Was do oglądania i komentowania :)









Jak widzicie trochę tego było :) Jeśli jeszcze nie widziałyście poprzedniego postu, w którym zaprezentowałam zdecydowanie bardziej stonowane barwy, to zapraszam Was tutaj :).
Mam nadzieję, że przynajmniej jedno ze zdobień przypadnie Wam do gustu. Jeśli tak się stanie, napiszcie o tym w komentarzu :) Pozdrawiam Was serdecznie.

Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.