20 marca 2014

Ikat, czyli mój debiut w Klubie paznokciowym

Witajcie:)

Dziś chciałam Wam zaprezentować mój pierwszy ikat na paznokciach .


Dołączyłam właśnie do Klubu paznokciowego, (zachęcam do zapoznania się z tym projektem tych wszystkich którzy o nim jeszcze nie słyszeli:) ) i w tym tygodniu jako motyw przewodni wystąpił ikat.
Do tej pory nie miałam pojęcia, że coś takiego istnieje, więc tych którzy również słyszą o tej metodzie zdobienia pierwszy raz odsyłam na stronę klubu w celu zapoznania się z przykładowymi zdjęciami:).

Teraz natomiast wszystkich zainteresowanych zapraszam serdecznie do oglądania moich zdjęć:)






Jako bazę wykorzystałam Bonder od Orly, a następnie GR z serii Rich Color: na palec serdeczny i środkowy w numerze 27, na pozostałe numer 28. Całe zdobienie wykonałam za pomocą farbek akrylowych i utrwaliłam SH Insta-Dri.

Od lewej: Bonder GR 28, GR 27.

I jak się Wam podoba mój ikat? Ja jestem z niego zadowolona. Z daleka wygląda idealnie, a z bliska... to pozostawię już Waszej ocenie:) Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

42 komentarze:

  1. Wow nie wiedzialam ze tak się nazywa :) bardzoo fajne. Podoba mi się chyba dolacze do klubu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiedziałam, że coś takiego można na paznokciach zmalować;P
      I koniecznie dołącz do kubu:)

      Usuń
  2. oo jak ślicznie, chętnie zobaczyłabym wykonanie krok po kroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się, że mój ikat może kogoś zaciekawić...
      ... następnym razem postaram się przygotować krótki instruktaż:)

      Usuń
  3. Ciekawy wzorek , też nigdy wcześniej się z takim niespotkałam. Podoba mi się również zestawienie kolorów. Czekam na kolejne "wyzwanie":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dołączysz do klubu? Miłe towarzystwo, fajna zabawa no i można poznać nowe metody zdobienia:)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super efekt! Bardzo mi się podoba, takie inne paznokietki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością przyciągają spojrzenie. Powiem szczerze, że efekt tak mi się spodobał że na pewno nie raz postaram się go nanieść na pazurki:) Fajnie, że i Tobie przypadł do gustu:D

      Usuń
  6. Świetnie Ci to wyszło, myślała że to jakieś stempelki lub naklejki. Kolory dobrane idealnie. W życiu bym czegoś takiego nie zmalowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak mi miło to "słyszeć". A jeśli chodzi o wykonanie, to jest banalnie proste. Jeśli się zdecydujesz spróbować (a polecam) ikat wyjdzie Ci idealny:D

      Usuń
    2. Szczytem moich możliwości są kropeczki na paznokciach XD hahaha
      podziwiam :D

      Usuń
    3. Kropki, fajna sprawa. Uwielbiam je:)

      Usuń
  7. Wierzyć się nie chce, że malowałaś to pierwszy raz :o Perfekcyjne zdobienie, kolory i wykonanie - ślicznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa.
      To się chyba nazywa szczęściem początkującego...:D

      Usuń
  8. Anonimowy21/3/14 18:48

    Bardzo ładne wcale nie widać żebyś to robiła pierwszy raz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy21/3/14 19:21

    też bym chętnie dołączyła, ale wstydzę się swoich brzydkich paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też do idealnych nie należą, krótkie i dość szerokie...
      Nie bądźmy dla siebie zbyt krytyczne:)

      Usuń
  10. piękne! w życiu bym nie miała zdolności i cierpliwości do wykonania takiego fajnego wzorku,pięknie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Wcale nie było ciężko, więc polecam spróbować. Fajna zabawa:)

      Usuń
  11. ładnie :-), witaj w klubie paznokciowym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe powitanie:)
      Już się nie mogę doczekać, aż zobaczę zdobienia klubowiczek:)

      Usuń
  12. O super :) widziałam już takie motywy, jednak nie miałam pojęcia że nazywa się to ikat! :) słyszałam o paznokciowym klubie, ale jakoś brakuje mi odwagi żeby się spróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co tydzień jest nowy motyw do zmalowania więc co tydzień można nauczyć się czegoś nowego:)
      A najlepsze jest to, że jeśli nie masz ochoty czego wykonać po prostu tego nie robisz, sama decydujesz co i jak...
      ...myślę, że warto się spróbować, fajna zabawa:D

      Usuń
  13. dwa środkowe paznokcie wyszły świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Mam wrażenie że na pozostałych wzorek za bardzo stopił się z tłem...

      Usuń
  14. Coraz bardziej kusi mnie by zmalować ten motyw! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie czekaj dłużej, maluj:)

      Usuń
  15. Uwielbiam lakiery Golden rose :) A motyw na paznokciach świetny, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem fanką GR, mam ich chyba najwięcej w swoim zbiorze:)
      Cieszę się, że wzorek Ci się spodobał:)

      Usuń
  16. Przepięknie Ci wyszło ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie tak jak według podanego przez Ciebie wzoru ale...
      ...powiedzmy, że takie było zamierzenie:)
      Fajnie, że Ci się spodobało:)

      Usuń
  17. dla mnie bardziej kojarzy się z ludowymi wzorkami

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam, widziałam, bardzo udany debiut!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Trzeba przyznać, że wszystkie prace są extra:D

      Usuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!