20 marca 2014

Ikat, czyli mój debiut w Klubie paznokciowym

Witajcie:)

Dziś chciałam Wam zaprezentować mój pierwszy ikat na paznokciach .


Dołączyłam właśnie do Klubu paznokciowego, (zachęcam do zapoznania się z tym projektem tych wszystkich którzy o nim jeszcze nie słyszeli:) ) i w tym tygodniu jako motyw przewodni wystąpił ikat.
Do tej pory nie miałam pojęcia, że coś takiego istnieje, więc tych którzy również słyszą o tej metodzie zdobienia pierwszy raz odsyłam na stronę klubu w celu zapoznania się z przykładowymi zdjęciami:).

Teraz natomiast wszystkich zainteresowanych zapraszam serdecznie do oglądania moich zdjęć:)






Jako bazę wykorzystałam Bonder od Orly, a następnie GR z serii Rich Color: na palec serdeczny i środkowy w numerze 27, na pozostałe numer 28. Całe zdobienie wykonałam za pomocą farbek akrylowych i utrwaliłam SH Insta-Dri.

Od lewej: Bonder GR 28, GR 27.

I jak się Wam podoba mój ikat? Ja jestem z niego zadowolona. Z daleka wygląda idealnie, a z bliska... to pozostawię już Waszej ocenie:) Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.