29 sierpnia 2014

Zabawa w kolory, czyli róż w stylu francuskim :)

Witajcie:)

Korzystając z pięknej pogody i tego, że mąż już jest po pracy prezentuję Wam mani które dopiero udało mi się wykonać. Całość stworzyłam specjalnie na potrzeby "Zabawy w kolory".
Dla tych którzy nie wiedzą o co chodzi z projektem odsyłam do jego autorki Patrycji na jej bloga :).
W tym tygodniu kolorem przewodnim był róż...


... no cóż jak róż to w wydaniu french manicure, (tak go jeszcze nie nosiłam)
Skoro się już na takiego frencha pokusiłam, to żeby tak całkiem zwyczajnie nie było dorzuciłam jeszcze sporo błysku na wierzch i gotowe.
Jest różowo, błyszcząco i słodko że aż strach. Ale jak szaleć to szaleć :)


A teraz kochane, zapraszam do oglądania i komentowanie. Będzie mi bardzo miło jak podzielicie się ze mną Waszymi opiniami na temat cukierkowego mani:)







Do wykonania tego mani użyłam:
Essie Bachelorette Bash, Essence  nr 104 Sweet as Candy, 103 Space Queen, a całość wykończyłam Essie GTG. (widoczne na pierwszym zdjęciu).

Jeśli ten post jest trochę chaotyczny wybaczcie. Po pierwsze dziesięciodniowa przerwa zrobiła swoje. Po drugie za chwilę będę szykować dziewczynki do snu więc staram się jak mogę. A w weekend znów będzie się działo, więc wiecie... życie :)


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

14 komentarzy:

  1. Różowe mani jak zawsze boskie ;)
    Jest rewelacyjne ;) a ten błysk idealnie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentuje :) A jak starannie wykonany *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne wyszły ;) lubię róż na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Róż zawsze pięknie prezentuje się na paznokciach ;) fajnie wyglądają błyszczące drobinki na nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne połączenie, sama muszę się kiedyś w końcu skusić na kolorowego frencza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. adorable manicure ! gently coloras and nice !

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię różne wariacje french'a :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi sie podoba, mimo iz mam wrazenie, ze linia usmiechu jest za wysoka ;)
    Nie mniej ja osobiscie nie przepadam za roznego rodzaju frenczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy30/8/14 19:51

    jak dla mnie za słodkie ale wykonanie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się french w kolorowym wydaniu :) Jest inaczej, zaskakująco a jednocześnie na swój sposób tak elegancko :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się bardzo podobają takie cukierkowe pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna robota!

    _____________
    a u mnie? outfit w najgorętszym kolorze sezonu

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!