16 sierpnia 2014

Gradient dla siostry i siostrzenicy:)

Witajcie:)

Lato to nie pora na siedzenie przy komputerze. Jak patrzę na moją aktywność, to zastanawiam się czy aby przypadkiem nie prowadzę tygodnika...
Dzisiaj również szykuje się aktywny dzień. Za chwilę mykamy do teściów, później wizyta mojego brata. Ogólnie jest wesoło, choć nie powiem chwila spokoju by się przydała :)

Z racji tego, że czasu mam na wszystko mało, tym razem nie będę się rozpisywała. Przedstawiam Wam gradient wykonany na pazurkach siostry i siostrzenicy. Mam nadzieję, że się Wam spodoba.

Pazurki siostry: mineralna baza wygładzająca Paese, Essie Mint Candy Apple, Boxer Shorts, Kiko 295, Miss Sporty TDTC





Pazurki siostrzenicy: baza j.w, Lovely I love Summer nr 3, Kiko 314, OPI Funky Dunkey, top j.w.





Tutaj możecie zobaczyć, co będzie w następnym poście. Ja zrezygnowałam z gradientu na moich pazurkach ponieważ jak już kiedyś wspominałam (możecie o tym poczytać tutaj ) doczyszczanie skórek skutecznie mnie odstrasza do tej metody. Choć muszę przyznać, że robiąc go u dziewczyn jakoś specjalnie nie nabrudziłam :)
Mam nadzieję, że Wam się podobają gradientowe pazurki i chętnie przeczytacie następnego posta.
Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

14 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie :)
    Jest pięknie :)
    Masz ochote na udział w zabawie?
    Jeśli tak to zapraszam :)
    http://inspiracje-pazurkowe.blogspot.de/2014/08/zabawa-w-kolory.html
    zostało jeszcze 15 min na zgłoszenie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gradienty są piękne! Wszystkie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. love it all ! superb manicures ! have a nice day !

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie ombre, fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podobają te cieniowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie umiem zrobić cieniowania :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Lato to wspaniały okres na spotkania z rodzinką :) wypady nad wodę, grill, spacery - wspaniałe chwile :D Pazurki wyszły ślicznie - wszystkie :D Gradienty dziewczyn mega i Twoje pazurki też śliczne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy17/8/14 10:04

    mi ładne przejścia nie wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie ci przejścia wyszły, dla mnie to wciąż czarna magia jak zrobić to dobrze, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, all look so amazing, especially the first one :)

    OdpowiedzUsuń
  11. urocze! Uwielbiam gradienty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wyszły Ci gradienty ;) u mnie to różnie z nimi bywa, niektórymi lakierami wychodzą super , innymi jakoś słabo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!