4 grudnia 2016

Jesienne, stempelkowe naklejki z Golden Rose :)

Witajcie:)

Post z naklejkami miał pojawić się wcześniej, ale niestety skasowałam zdjęcia - nie pytajcie jak to zrobiłam.
Jedyne co mi pozostało, to dwie fotki zrobione telefonem siedząc u fryzjera, jedną z widokiem na moje zimowe skarpety oraz filmik. Więc pokażę to co mam :).


Cały proces wykonywania naklejki jest przedstawiony w filmiku - tutaj opiszę pokrótce co wykorzystałam i w jakiej kolejności.


Na początek nałożyłam jedną warstwę bazy od Cuccio. Następnie na kciuk i palec serdeczny nałożyłam jedną grubszą warstwę lakieru Golden Rose z serii Paris w numerze 08. Na pozostałe paznokcie nałożyłam: palec wskazujący - dwie warstwy P2 z serii Brave and Beautiful w numerze 030 Craggy Coast. Palec środkowy, dwie warstwy Golden Rose Paris nr 113, mały palec, dwie warstwy Golden Rose Rich Color nr 110.
Na kciuk i palec wskazujący nałożyłam naklejkę - calość  utrwaliłam Essie GTG, a później matującym topem od Pro Mat od Manhattan - o którym możecie poczytać TUTAJ.


Jak wykonałam naklejkę? Otóż, na silikonowej, kuchennej macie za pomocą lakieru do stempli CA&BLP Kind of Black odbiłam wzór z płytki B. 01 Geometry is Perfect. Następnie przy użyciu sondy poklorowałam wzorek i pokryłam go topem z Avon Gel Shine. Odczekałam aż naklejka wyschnie, a następnie nałożyłam ją na przygtowany wcześniej lakier - lakier na paznokciu musi być wilgotny, żeby naklejka lepiej przywarła. Dobrze, jeśli naklejkę nałożymy na paznokiec w miarę szybko, ponieważ im dłużej leży nie użyta, tym staje się twardsza, mniej plastyczna i trudniej się z nią pracuje.


W sumie, jeśli chodzi o techniczną stronę, to by było na tyle - zapraszam do oglądania filmu :)
Co sądzicie o domowej roboty naklejkach? Jak zawsze czekam na wasze komentarze.



Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!