4 grudnia 2016

Jesienne, stempelkowe naklejki z Golden Rose :)

Witajcie:)

Post z naklejkami miał pojawić się wcześniej, ale niestety skasowałam zdjęcia - nie pytajcie jak to zrobiłam.
Jedyne co mi pozostało, to dwie fotki zrobione telefonem siedząc u fryzjera, jedną z widokiem na moje zimowe skarpety oraz filmik. Więc pokażę to co mam :).


Cały proces wykonywania naklejki jest przedstawiony w filmiku - tutaj opiszę pokrótce co wykorzystałam i w jakiej kolejności.


Na początek nałożyłam jedną warstwę bazy od Cuccio. Następnie na kciuk i palec serdeczny nałożyłam jedną grubszą warstwę lakieru Golden Rose z serii Paris w numerze 08. Na pozostałe paznokcie nałożyłam: palec wskazujący - dwie warstwy P2 z serii Brave and Beautiful w numerze 030 Craggy Coast. Palec środkowy, dwie warstwy Golden Rose Paris nr 113, mały palec, dwie warstwy Golden Rose Rich Color nr 110.
Na kciuk i palec wskazujący nałożyłam naklejkę - calość  utrwaliłam Essie GTG, a później matującym topem od Pro Mat od Manhattan - o którym możecie poczytać TUTAJ.


Jak wykonałam naklejkę? Otóż, na silikonowej, kuchennej macie za pomocą lakieru do stempli CA&BLP Kind of Black odbiłam wzór z płytki B. 01 Geometry is Perfect. Następnie przy użyciu sondy poklorowałam wzorek i pokryłam go topem z Avon Gel Shine. Odczekałam aż naklejka wyschnie, a następnie nałożyłam ją na przygtowany wcześniej lakier - lakier na paznokciu musi być wilgotny, żeby naklejka lepiej przywarła. Dobrze, jeśli naklejkę nałożymy na paznokiec w miarę szybko, ponieważ im dłużej leży nie użyta, tym staje się twardsza, mniej plastyczna i trudniej się z nią pracuje.


W sumie, jeśli chodzi o techniczną stronę, to by było na tyle - zapraszam do oglądania filmu :)
Co sądzicie o domowej roboty naklejkach? Jak zawsze czekam na wasze komentarze.



Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.