3 grudnia 2016

Winter is Pink! ..with Sophin 328.

Witajcie:)

Wczoraj miał się pojawić post z jesiennymi naklejkami, ale niestety zdjęcia się skasowały - same. Pozostał mi na szczęście filmik - więc przynajmniej tyle dobrze. Myślę, że pojawi się on na kanale do końca tygodnia.
Żeby jednak nie zostać z niczym przygotowałam dla Was coś innego - zimowego, ale w nieco innym wydaniu kolorystycznym :)
Potrzebowałam zmalować coś bardzo subtelnego i niebanalnego do pracy, więc postawiłam na lakier firmy Sophin w numerze 328 z kolekcji Sophisticated.


Jest to piękny baby pink, z mnóstwem wielowymiarowych, białych drobinek.


O lakierach firmy Sophin głośno jest ostatnio w blogosferze, a ja gdy tylko zobaczyłam ten właśnie kolor pokochałam go miłością prawdziwą :). I było to dobrze ulokowane uczucie. Lakier prezentuje się nienagannie, przyciąga uwagę, wręcz hipotyzuje.


Ma pojemność 12 ml i możecie go kupić TUTAJ. Pędzelek jest płaski, nie za długi, nie za krótki - taki w sam raz. Bardzo przyjemnie się nim maluje. Krycie jest bardzo fajnie - dwie warstwy wystarczą do pełnego krycia - ja nałożyłam trzy, ponieważ zależało mi na intensywniejszym kolorze.



Nie bąbluje, nie smuży, nie wiem jak z czasem schnięcia, ponieważ zawsze wspomagam sie topem przyspieszającym wysychanie. Co do trwałości i zmywania jeszcze się nie wypowiem, ponieważ jest ze mną dopiero drugi dzień :).


Ogólnie jestem pod wrażeniem i chetnie sprawdzę kolejne lakiery tej firmy :).


Kolor sam w sobie jest wyjątkowy, ale ja postanowiłam dodatkowo go upiększyć ostemplowując go białymi śnieżynkami dzięki lakierowi Kind of White od CA & BLP:) Wszystkie informacje na temat wykorzystanych przeze mnie płytek znajdziecie na filmie:)


Jakie jest wasze zdanie na temat tego zdobienia? Co sądzicie o lakierach Sophin? Ja mam jeszcze jeden, ale zamówiłam koleje dwie sztuki - i powiem, że dawno nie sptkałam się z tak przyjemną obsługą w sklepie!



Mam jeszcze jedno pytanie do Was, szukam tego typu lakieru z białymi drobinkami w kolorze błękitu - możecie mi coś polecić? Będę wdzięczna za pomoc :)


Tymczasem zapraszam do oglądania filmu. Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.




Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.