23 października 2016

Holokwiaty by Colour Alike.

Witajcie,

Nie wiem jak u Was, ale u mnie w dniu dzisiejszym była piękna, słoneczna pogoda. Uwielbiam jesień! Dlatego korzystając z tak sprzyjających warunków pogodowych postanowiłam na swoich paznokciach wykonać zdobienie, delikatne, kwiatowe - za pomocą  lakieru holograficznego.


Do tego zdobienia wykorzystałam jako bazę mój ulubiony granat (wyglądający praktycznie jak czerń) od Essie after school boy blazer. Jesli checie znać moje zdanie na temat tego lakieru, zapraszam Was do przeczytania krótkiej recenzji o nim, do której link znajduje się TUTAJ.


Stemple z płytki  Pueen 72 wykonałam za pomocą holograficznego, srebrnego lakieru od Colour Alike, Sinner Lady. Tak się składa, że ostatni raz kiedy wykonywałam wzory z tej płytki, robiłam je również z wykorzystaniem lakierów od Colour Alike, dlatego jeśli macie ochotę poczytać więcej na temat tego duetu, jak również zobaczyć więcej zdjęć (na długich paznokciach), zapraszam Was TUTAJ.


Co tu dużo pisać, takie połączenie kolorystyczne sprawia, że nie sposob oderwać wzroku od paznokci. Dajcie znać, czy sądzicie podobnie :).




PS. Poniżej dodam Wam jeszcze nieostre zdjęcie, za to widać na nim piękny holograficzny efekt :)


Mam nadzieję, że dzisiejszy dzień nastroił Was do działania równie pozytywnie jak mnie, dzięki czemu nowy tydzień rozpoczniecie z dużą dawką energii.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

5 komentarzy:

  1. Wiem że się powtarzam ale muszę.... piękne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne mani <3 Nie mogę się napatrzeć, chętnie zmalowałabym coś podobnego :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sinner Lady wygląda świetnie! Fajne mani :)

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!