13 czerwca 2016

Azteckie wzory z Orly.

Witajcie :)

Lato coraz bliżej, dlatego postanowiłam sięgnąć po lakiery Orly z zeszłorocznej kolekcji adrenaline rush. Co prawda posiadam tylko cztery miniaturki, ale kto by się tym przejmował :)
Do mojego zdobienia wyrałam intensywny róż risky behavior oraz lakier z pogranicza niebieskiego i fioletu on the edge.




Oba lakiery sa dobrze napigmentowane, dwie wartswy wystarczą do pełnego krycia. Trwałość też jest świetna - całe zdobienie nosiłam calutki tydzień i nawet końcóki się nie starły. Oczywiście wszystko utrwaliłam moim niezastąpionym Essie good to go.



Następnie na wyschnięty lakier nałożyłam stemple z płytki BP-L010, za pomocą lakierów Colour Alike: białego king of white oraz czarnego king of black. A na koniec, ponownie wykorzystałam Essie GTG i gotowe :).


Jakość zdjęć nie powala ponieważ były one robione moim telefonem, ale myślę, że jakoś mi to wybaczycie, prawda? :)




Co sądzicie o takim zestawieniu wzorów i kolorów? Jak zawsze czekam na wasze komentarze.

Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

7 komentarzy:

  1. Piękna kombinacja kolorystyczna. Ze stempelkami też fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolorki i wzory też super wyglądają na nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie. Kolory bazowe świetne, wzory super dobrałaś. Podoba mi się. ;-)

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!