14 stycznia 2015

Wężowa skórka z Colour Alike i Pueen 79.

Witajcie:)

Rozkręcam się ostatnio, co? ;) To dlatego, że nie chcę mieć zaległości. Pod koniec zeszłego roku przeglądając dysk znalazłam naprawdę sporo fajnych zdobień, których wiem, że już nie opublikuję. Tak już mam, kończąc rok zamykam wszystkie niedokończone sprawy. Nie opublikowałam, trudno - delete i już.

Obecnie mam w ciągu dnia około godzinki, czasami nieco więcej czasu dla siebie i dlatego też staram się ten czas poświęcić mojej pasji. Tak więc: maluję, fotografuję i publikuję. Nie jest nawet źle, bo jestem do tyłu tylko o jedne pazurki. Moje obecne możecie zobaczyć na instagramie dzienm.


Wyjątkowo, jeśli chodzi o to zdobienie, dokładnie wiedziałam jak powinno wyglądać. Od momentu gdy otrzymałam moje Tęczaki zakupione na wigilijnej wyprzedaży u colorowo, chciałam sprawdzić jak będą się prezentować z holo topem i z bardzo (jak dla mnie) interesującym wzorkiem z płytki Pueen 79.


Ale po kolei. Na początek poszła baza, wiadomo. Potem nałożyłam dwie warstwy "duochromów" w numerach: 543 (oliwkowe złoto, 4 palce) i 542 (miedziany brąz na palcu wskazującym). Miedziak nie załapał się na solówkę ;)




Następnie nałożyłam jedną warstwę topu B. a Star.

Tutaj możecie zobaczyć, jak ten top wygląda na czarnym i zielonym lakierze B.a Star



Kiedy całość wyschła, czarnym lakierem Essie Licorice odbiłam stemple z płytki Pueen (prawa, dolna ćwiartka).
Na koniec jak zawsze nałożyłam Essie GTG i gotowe:).






Wszystkie zdjęcia robione były w sztucznym świetle. 

Całość nosiło mi się rewelacyjnie. Zero przetarć, zero odprysków, 100% satysfakcji :D
Chyba jeszcze nigdy nie byłam tak zadowolona z efektu końcowego. Całość wyszła dokładnie tak, jak sobie zaplanowałam :).
Mi się podobało, a Wy co sądzicie? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M

13 komentarzy:

  1. Kolor lakieru taki nie mój , ale z tym zdobieniem wygląda wszystko bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądają ze stemplami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie wygląda taki mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda to fajnie, takie "ekologiczne" kolorki pasują do wzoru tego stempla, a holo drobinki błyszczą jak trzeba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kolorki idealnie pasują do tego zdobienia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne zdobienie, a ten top tez musze sobie kupic!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny efekt uzyskałaś... mam ten top :)

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!