13 stycznia 2015

Delia Coral HOLOgraphic, lakier holograficzny H01.

Witajcie:)

Jak Wam mija poranek. Ja mam się całkiem dobrze:) Starsza córcia w przedszkolu, młodsza śpi, mąż pracuje, z domu bo z domu, ale nie przeszkadza przynajmniej ;)
Za oknem piękna, słoneczna pogoda (to nic, że wieje). Korzystając więc z chwili wolnego w ciągu dnia postanowiłam przedstawić Wam lakier, który tak bardzo urzekł mnie swoją wyjątkowością, iż dokupiłam jeszcze 2 inne kolory z tej serii (H02 i H08).


Mowa tu o lakierze holograficznym firmy Dalia, w numerze H01. Zapraszam Was serdecznie do lektury:


  • wykończenie: holograficzne
  • krycie: po nałożeniu dwóch, cienkich warstw osiągnęłam już pełne krycie z bardzo przyzwoitym efektem holo. Dodałam jednak trzecią warstwę, aby jeszcze bardziej podkreślić urok tego lakieru.
  • konsystencja: ani za gęsta, ani za rzadka. Jak dla mnie w sam raz.
  • aplikacja: bezproblemowa. Lakier bardzo łatwo rozprowadza się po płytce paznokcia. Nie bąbluje, nie zalewa skórek, nie tworzy nieestetycznych smug, czy prześwitów.
  • pędzelek: krótki, płaski, równo przycięty
  • trwałość: to sprawa bardzo indywidualna. Ja z reguły zmywam paznokcie po trzech dniach, tyle też gościł u mnie i ten lakier, bez odprysków i bez przetartych końcówek.
  • czas schnięcia: podczas nakładania cienkich warstw lakieru, czas schnięcia wynosi około kilku minut (każdej z nich). Natomiast na koniec i tak nałożyłam Essie GTG :)
  • pojemność:11 ml
  • dostępność: nie wiem jak z dostępnością tej serii, swój egzemplarz kupiłam w InterMarche. 
  • cena: 6,99 zł
  • data ważności: 18 m-cy od otwarcia
  • zmywanie: bezproblemowe.


Reasumując: Lakier H01 to wyjątkowy, jasny odcień niebieskiego w wydaniu holograficznym. Bardzo dobrze się go aplikuje dzięki jego konsystencji oraz dobrze wyprofilowanemu pędzelkowi. Nie smuży, nie bąbluje, nie zalewa skórek. Wysycha w bardzo przyzwoitym tempie i zmywa się bez problemu. W dodatku niewiele kosztuje.
Osobiście polecam wszystkim fankom lakierów holograficznych. Warto wypróbować choćby jeden z ośmiu kolorów z tej serii :)
Ogólna ocena, to 5.


A teraz, żeby nie było tak całkiem nudno dodałam jeszcze wzór z płytki B. Loves Plates B01 Geometry is Perfect (pierwszy wzór w lewym, górnym rogu) lakierem Essence z serii Jeans Sugar o numerze 07. Tym samym lakierem oraz lakierem Mariza z serii Brilliant zamalowałam część paznokcia przyklejając taśmę klejąca po skosie.


Efekt końcowy prezentuje się następująco.





Co sądzicie o lakierach holograficznych? Miałyście/macie może ten z Delii, jeśli tak dajcie znać jak się u Was sprawuje. I co sądzicie o geometrycznych wzorach na paznokciach. Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M