17 stycznia 2015

Drachetka w kratkę z płytką QA 96.

Witajcie:)

Dziś będzie wyjątkowo mało tekstu i mało zdjęć. Samopoczucie mi nie dopisuje. W skrócie powiem, że mój ząb w ciągu kilku godzin sprawił że praktycznie przestałam słyszeć na lewe ucho a gardło wypełniło się żywym ogniem... antybiotyk podany od razu również pomógł, dzięki czemu dziś już jestem na chodzie. Zobaczymy co moja dentystka powie w poniedziałek...

Dzisiaj chciałam Wam pokazać zdobienie, które nosiło mi się na prawdę dobrze. Pewnie nie zmyłabym go tak szybko (po dwóch dniach) gdyby nie fakt, że trąc ziemniaki na placuchy (które niestety uwielbiam) starłam przy okazji dwa paznokcie u prawej ręki... było więc zmywanie i wyrównywanie pozostałych ośmiu...


Wracając jednak do tematu. Jako bazę pod zdobienie wykorzystałam: Colour Alike Drachetka nr 490 i Essie Boxer Shorts (palec serdeczny).





Następnie za pomocą białego lakieru do stempli od Essence i czerni od Essie odbiłam wzór z płytki QA 96 (prawy górny róg).






Całość utrwaliłam Essie GTG. I gotowe :)

Jak Wam się podoba kratka w takim wydaniu? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.
Miłego weekendu.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.