17 stycznia 2015

Drachetka w kratkę z płytką QA 96.

Witajcie:)

Dziś będzie wyjątkowo mało tekstu i mało zdjęć. Samopoczucie mi nie dopisuje. W skrócie powiem, że mój ząb w ciągu kilku godzin sprawił że praktycznie przestałam słyszeć na lewe ucho a gardło wypełniło się żywym ogniem... antybiotyk podany od razu również pomógł, dzięki czemu dziś już jestem na chodzie. Zobaczymy co moja dentystka powie w poniedziałek...

Dzisiaj chciałam Wam pokazać zdobienie, które nosiło mi się na prawdę dobrze. Pewnie nie zmyłabym go tak szybko (po dwóch dniach) gdyby nie fakt, że trąc ziemniaki na placuchy (które niestety uwielbiam) starłam przy okazji dwa paznokcie u prawej ręki... było więc zmywanie i wyrównywanie pozostałych ośmiu...


Wracając jednak do tematu. Jako bazę pod zdobienie wykorzystałam: Colour Alike Drachetka nr 490 i Essie Boxer Shorts (palec serdeczny).





Następnie za pomocą białego lakieru do stempli od Essence i czerni od Essie odbiłam wzór z płytki QA 96 (prawy górny róg).






Całość utrwaliłam Essie GTG. I gotowe :)

Jak Wam się podoba kratka w takim wydaniu? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.
Miłego weekendu.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.


19 komentarzy:

  1. Wybieram się do dentystki w poniedziałek :(. Damy radę!
    Mani świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18/1/15 10:05

    Przepadłam <3 to mani jest cudne, a kolory dobrane idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super efekt dały te stemple, wygląda to rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda. Również miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Krateczka znów na dobre wróciła do mody ;) wszędzie widzę tylko sukienki w kratę ;) hehe ale zdecydowanie wolę ją na paznokciach ;) bardzo fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ten wzór stempli

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne zdobienie! jestem zakochana w tym wzorze i chciałabym tę płytkę :D a jeszcze połączenie niebieskości.. ah :))

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam na FB i mega mi się spodobało :D od razu uprzedzę, że wrzuciłam fotkę do mojego folderu z inspiracjami i w przyszłości pozwolę sobie bezczelnie odgapić ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie genialne mani! nie dość, że wzór super, to jeszcze kolorki skomponowane idealnie, muszę sobie kiedyś zrobić coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna krata, wygląda to idealnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jednak stempelki to jest to! Swietny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzenko ja też uwielbiam placki ziemniaczane :) często zamiast trzeć na tarce przepuszczam przez sokowirówkę obrane ziemniaczki i gotowe - szybka metoda :) i pazurki całe :) Pazurki w kratkę cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kratka, widzę, że mój komentarz się nie dodał, a tyle się napisałam kilka dni temu :D
    Drachetkę bardzo lubię, w różnym oświetleniu jej nieoczywisty kolor pokazuje swoje różne odcienie, z takim wzorem i dodatkiem Essie wygląda to idealnie.
    Placki ziemniaczane przez ciebie robiłam, mąż był wniebowzięty :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna ta kratka, jestem pod wrażeniem :-)

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!