16 marca 2014

Zielono mi, czyli Miss Selene w akcji plus gość specjalny od CA:)

Witajcie:)

Niedawno na paznokciach gościła u mnie soczysta zieleń od GR, mowa tu mianowicie o miss selene w numerze 217. Jest chyba najbardziej optymistyczny kolor jaki posiadam:)
Obecnie na moich pazurkach gości co prawda szarość, ale o niej innym razem, ponieważ chciałam Wam dziś na przekór pogodzie zaprezentować coś optymistycznego (i nie mówię tu o utworze Kasi Kowalskiej:P). Skorzystałam więc ze zdjęć zrobionych kilka dni wcześniej, kiedy to słoneczko dopisywało.


Zieleń z czernią bardzo dobrze do siebie pasują dlatego w duecie z miss selene wystąpił Rich Color w numerze 35 o którym już Wam wspominałam TUTAJ :). Tych którzy jeszcze o nim nie czytali zapraszam serdecznie do lektury:)






Cóż Wam mogę powiedzieć o tej małej miss...

  • wykończenie: według mnie ni to krem ni to żelek, takie poplątanie z pomieszaniem co w efekcie końcowym wygląda (i błyszczy się) fajnie,
  • konsystencja: dość rzadka, natomiast nie wodnista. Podczas aplikacji nie zalewa skórek,
  • aplikacja: dość przyjemna, lakier rozprowadza się równomiernie bez większych problemów. Pierwsza warstwa delikatnie smuży ale kolejna wszystko wyrównuje. Nie tworzy nieestetycznych pęcherzyków powietrza na powierzchni,
  • krycie: konieczne są dwie warstwy aby uzyskać pełne krycie,
  • pędzelek: bardzo krótki i wąski (po miniaturce raczej nie można się spodziewać innego), dość elastyczny więc dramatu podczas malowania nie ma,
  • trwałość: jest to sprawa indywidualna, u mnie jak zawsze do kolejnego zmycia czyli jakieś 3 dni. Końcówki delikatnie ścierają się już następnego dnia po pomalowaniu, natomiast lakier nie odpryskuje,
  • czas schnięcia: przeciętny,
  • zmywanie: bezproblemowe, lakier nie barwi skórek ani płytki (ja używam bazy, nie wiem jak by było bez niej),
  • pojemność: 5 ml,
  • cena: 3,20 zł  (czasami i mniej),
  • dostępność: sklep internetowy GR, sklepy/wyspy GR, osiedlowe drogerie,
  • data ważności: 8 m-cy od otwarcia.





Reasumując, jest to bardzo przyjemna, soczysta zieleń napawająca optymizmem. Nie odpryskuje, nie zabarwia płytki, dobrze się aplikuje zasycha w przyzwoitym tempie. Dla mnie sporym plusem jest pojemność, ponieważ pomimo tego że jest ta ciekawy kolor raczej nie sięgam po niego bardzo często (po prostu, nie zawsze mam go z czym nosić i już :D ), więc pewnie go zużyję zanim zgęstnieje:)

Jeśli lubicie takie kolory, myślę że z tej selenki będziecie zadowolone. Jeśli natomiast nie jesteście pewne czy dobrze będziecie się czuły w takim kolorze, za 3 zł myślę że warto spróbować.
Jak dla mnie lakier zasługuje na 5.


A teraz mały bonus. Z racji tego, że jestem ostatnio bezgranicznie zakochana w lakierach holograficznych dorzuciłam Holo Top do moich goldenków. Według mnie na czerni wygląda świetnie, na zieleni trochę trudniej wyłapać efekt holo, ale jak się dobrze przyjrzycie...



Zapomniałam dodać do zdjęcia, ale musicie mi uwierzyć na słowo. Baza to Bonder od Orly a Top, jak zawsze SH:)









Jak Wam się podoba efekt Holo? Co sądzicie o takiej zieleni, jesteście bardziej na tak czy może to nie Wasze klimaty? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.
Mam wrażenie, że tekst jest trochę chaotyczny... Jeśli tak, to wybaczcie. Pójdę dziś na łatwiznę i cała winę za ten stan rzeczy zrzucę na pogodę, a co:)


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.


37 komentarzy:

  1. zielony lakier mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z zielenią na paznokciach średnio się lubię. Chyba nie czułabym się dobrze w takim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to dość specyficzny kolor...
      ...ja na przykład nie dogaduję się z pomarańczem:)

      Usuń
  3. Boże jak mi się podoba ten holo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się z Tobą nie zgodzić, jest boski:D

      Usuń
  4. Anonimowy16/3/14 09:37

    bardzo lubię zieleń na paznokciach i chyba sobie dzisiaj taka namaluję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, tak na poprawę humoru:D
      Jak by co podeślij fotki, chętnie pooglądam:D

      Usuń
  5. ja jako tako zieleń średnio lubię, chyba że jest bardzo wyrazista albo z jakimś zdobieniem, ewentualnie jak mnie akurat najdzie ochota xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast bardzo lubię zieleń, za to również nakładam ją jak mnie najdzie ochota:D

      Usuń
  6. Topik goli jest rewelacyjny :) nie wiedziałam że jest coś takiego na świecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy16/3/14 16:49

    Bardzo mi się podobają zielone a z topem wyglądają rewelacyjnie czarny dodaje im tylko uroku:) Im dłużej patrze na top tym bardziej się w nim zakochuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda się niestety popsuła, a szkoda bo miałam do zrobienia zdjęcia holosia na brązie i przydymionym fiolecie...
      Już niedługo wrzucę posta z tym topem, dla wszystkich którzy rozważają jego zakup:)

      Usuń
  8. Oczywiście holo a nie goło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy holo jest wesoło (nie goło).
      Jest to fajna alternatywa dla lakierów holograficznych. Płacisz tylko raz, za to każdy lakier można przemienić w holo:D. Jak dla mnie bajka, bo nie przepłacam.

      Usuń
  9. Slicznie się prezentują :) teraz mi przypomniałaś, że keidyś również łączyłam zieleń z czernią i bardzo ładnie sie prezentowała - muszę wrócić do tych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że się na coś przydałam:D
      Tak samo ładnie jak zieleń, z czernią prezentuje się żółty kolor. Pewnie bym je razem zestawiła ale jedyny posiadany przeze mnie żółty kryje masakrycznie... nie mam na razie czasu się z nim bawić:D

      Usuń
    2. Mam dobrze kryjący żółry z lovely chyba - ma też piękne błyszczące refleksy i kosztuje jakieś grosze :) W lato czesto go nosiłam, ale przyznam się szczerze,że z czernią nigdy nie łaczyłąm :)

      Jeśli chcesz to oczywiście , że zapraszam do naszego Paznokciowego Klubu - mogę dodać Twojego bloga do listy :) na górze mojego bloga jest specjalna zakładka i tam jest wszystko :)

      Usuń
    3. No to super:) możesz spokojnie dodać mojego bloga do listy, chętnie do was dołączę:D
      A co do żółtka od Lovely, z pewnością się za nim rozejrzę przy następnej wizycie w Rossmannie:)

      Usuń
  10. W wersji holo całość wygląda prześlicznie :D Uwielbiam holo efekt na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zdecydowanie jestem za wersją holo:)

      Usuń
  11. Piękna zieleń! A z holosiem to już cudeńko! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gość specjalny podoba mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem pod wrażeniem efektu jaki daje holoś:)
      Cały czas czekam, aż zaprezentujesz go u siebie, może na którymś lakierze z Essie :D

      Usuń
  13. a moim zdaniem podswiadomie zmalowalas to mani na dzis - Na dzien sw. Patryka. :) Sliczna calosc !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd się przyznać, ale zapomniałam o dzisiejszych imieninach teścia... o św. Patryku niestety też':)

      Usuń
  14. pierwsza wersja bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze, bo ta zieleń jest śliczna i bez Holo Topu:)

      Usuń
  15. piękne zestawienie holo top powala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam szczęście, że pogoda dopisała to widać na czerni pełnie możliwości holosia:)
      A zieleń z czernią uwielbiam, podobnie jak żółty z czernią i różowy i...
      ... z czernią uwielbiam:)

      Usuń
  16. Lubię takie żywe, soczyste zielenie, tylko zazwyczaj farbują płytkę paznokcia. Nakładałaś coś pod lakier przeciw przebarwieniom?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z reguły nakładam Bonder od Orly i jeszcze mi się nie zdarzyło żeby mi lakier płytkę przebarwił:)
      Raczej ta selenka nie powinna odbarwiać płytki. Raz się zapomniałam i żółty lakier z tej serii nałożyłam bez niczego i nic się nie stało... ale nie polecam ryzykować:)

      Usuń
  17. mam kilka odcieni zielonego w butelce mi się podobają, jednak na moich paznokciach nie za bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety z zielenią (chyba z innymi mocnymi kolorami też) bywa tak, że nie zawsze fajnie wyglądają na paznokciach. Ja tak mam niestety z bielą i ecru. U innych prezentują się fajnie, u mnie niestety nie najlepiej...:(

      Usuń
  18. czarny z tym topem wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. ten holo top najlepsze efekty daje na ciemnych lakierach. na jasnych niestety jest mało widoczny:(

      Usuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!