8 listopada 2014

Zabawa w kolory (+) biały... i nie tylko ;)

Witajcie:)

Zapewne domyślacie się już, że dzisiejsze mani będzie dedykowane Patrycji z bloga http://inspiracje-pazurkowe.blogspot.com/ i jej projektowi Zabawa w kolory (+). Otóż dzięki Wam i Waszym głosom udało mi się wygrać ostatni tydzień z kolorem srebrnym, dzięki czemu ponownie mogłam wybrać kolor do zabawy (kto jeszcze nie widział mani z wykorzystaniem srebra, tego odsyłam TUTAJ) :) Tym razem postawiłam na biel.


Kolor dosyć nietypowy. Z jednej bowiem strony w swoim zbiorze ma go praktycznie każda kobieta, z drugiej natomiast, najczęściej widywany jest na dłoniach w postaci paseczków u frencha... . Szkoda, ponieważ ma on w sobie wielki  potencjał.




Moją inspiracją był prezent urodzinowy dla mojego męża, "klawisze"(co prawda kilkunastoletnie, ale w bardzo dobrym stanie). Skoro już stoją w centralnym punkcie naszego domu, to jak tu się nimi nie zachwycać ;)
Mam nadzieje, że taka wersja paznokci w bieli przypadnie Wam do gustu:)





Do wykonania tego mani użyłam:


Essie Grow Stronger, biel z Golden Rose z serii Selective nr 04, czerń od Essie Licorice, Top z limitowanej kolekcji od Hean Stardust w numerze 264 (jest super, chyba dokupię jeszcze jeden, lub dwa ponieważ wybór kolorystyczny jest całkiem spory), Top Jewels od Lovely w numerze 4, a całość jak zawsze pokryłam Essie GTG. I gotowe :)

Co sądzicie o takiej propozycji na wykorzystanie bieli? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.
PS trzymajcie kciuki za bezbolesne ząbkowanie mojej małej, zaczęło się ;(.


Dzięki za odzew pod ostatnim postem odnośnie nieudanego rozdania. Kilka z Was zaproponowało przedłużenie rozdania. Jeśli jesteście "za" - dajcie znać, przedłużymy do 31.11.2014. Jeżeli nie macie ochoty na taką zabawę, to nagrody (jak już wspomniałam wcześniej) nie przepadną. Gdy liczba moich obserwatorów przekroczy setkę, wtedy właśnie wyłonię jednego szczęśliwca który je otrzyma.
Czekam w takim razie na Wasze sugestie :).

Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

24 komentarze:

  1. lubię tego typu toppery, ale rzadko ich używam odkąd mam farbki akrylowe :) mani czarno-białe zawsze na czasie ;) bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdobienia black&white zawsze podbijają moje serducho ;) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny mani, ja muszę coś wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super, idealnie pasuje do klawiszy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy pomysł na paznokcie, lubię to połączenie kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię biel na paznokciach, mimo że spotkalam się z opinią że wyglądaja jakby były pomalowane korektorem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oryginalnie wyglądają. Nie lubię pomalowanych paznokci, ale już zdecydowanie lepiej wyglądają takie ciekawe kombinacje, wręcz interesująco :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielki:) Skoro nie lubisz pomalowanych paznokci, tym bardziej mi miło, że moje Ci się spodobały :D

      Usuń
  8. Pomysł świetny ;) i pazurki również ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatni paznokieć najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie :) Miałam podobny pomysł, tyle że dodatkowo z czerwonym, ale na razie go porzucę, żeby nie było, że skopiowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do rozdania, jak już pisałam może warto przedłużyć... Jeżeli nie będzie odpowiedniej liczby zgłoszeń, to dopiero możesz je anulować ;) Ale myślę, że o takie nagrody wiele osób będzie chciało spróbować powalczyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za sugestię:) poszłam za Twoją rada i rozdanie zostało przedłużone do 30.11.2014.
      Mam nadzieję, że kilka chętnych jeszcze się znajdzie :D

      Usuń
  12. Rewelacyjne mani!!

    Zapraszam do udziału w projekcie http://bambusowy-raj.blogspot.com/2014/11/christmas-songs-nail-art-challenge.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne mani!!

    Zapraszam do udziału w projekcie http://bambusowy-raj.blogspot.com/2014/11/christmas-songs-nail-art-challenge.html

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię biało czarne paznokcie... perfekcyjny duet :D ciekawe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mani piękne - moje ulubione kolory :) kreatywnie i pomysłowo wykonane - perfekcja Marzenko :)a co do rozdania to niestety wiem jak jest - trudno :( ale może faktycznie warto przedłużyć :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne mani! Uwielbiam połączenie czerni i bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zgadza się, z białym lakierem są ogromne możliwości :) oj coś czuję że znowu wygrasz ;P

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!