27 października 2014

Zabawa w kolory (+) i srebro:)

Witajcie:)

Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować zdobienie, jakie wykonałam dla Patrycji z bloga inspiracje-pazurkowe.blogspot.com. Jest to wyjątkowe dla mnie zdobienie, ponieważ sama mogłam wybrać kolor. Osobiście wahałam się miedzy czernią a srebrem właśnie i ostatecznie wybrałam srebro. Natomiast czerni nie mogło zabraknąć, ponieważ to dla mnie połączenie idealne.


Czy pomalowałabym całe paznokcie w tym kolorze, raczej nie. Natomiast uwielbiam srebrne akcenty, dlatego w takim wydaniu je Wam zaprezentuję.
Moją inspiracją była biżuteria. Na co dzień nie noszę nawet obrączki, co nie zmienia faktu, że coś tam się u mnie znajdzie. Tym razem padło na wisior, który otrzymałam od mojego męża (w tamtym czasie jeszcze chłopaka), kiedy to było...










Do wykonania tego mani użyłam:
Essie Grow Stronger, Lakierów Golden Rose z serii Rich Color w numerach: 20 (srebro), 35 (czerń), Essie GTG. Wzory natomiast wykonałam wykorzystując płytkę B Loves Plates B01 Geometry is Perfect.


Jak widzicie ja znów na szybko, ech... trzeba czasami zwolnić, złapać oddech i odpocząć, pytanie tylko skąd znaleźć na to czas ;)

Lubicie srebro na paznokciach? Co sądzicie o takim wykorzystaniu srebrnego akcentu? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

21 komentarzy:

  1. Marzenko napiszę krótko. ... czadzik :) przemyślane i dopracowane mani, jestem zauroczona. Miłej nocy kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i jeszcze komentarz swój skasowałam, za skopiować chciałam... ech nic to w skrócie napiszę: wszystkiego najlepszego z okazji pierwszych urodzin bloga. Wpadnę do "Ciebie", jak się wyśpię... padam na twarz ;)

      Usuń
    2. Dziękuję Marzenko :) buziakiiii

      Usuń
  2. Wow, fajnie to wygląda :) Ja niestety nie mam srebrnego lakieru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Mogłam w takim razie postawić na czerń, byłoby chyba wszystkim łatwiej... :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak widać na zdjęciach, srebro jest nieśmiertelne :) pazurki wyglądają MEGA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czerń i srebro to super połączenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie paznokcie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie od razu pomyślałam - wzór z płytki od B. ;-D I miałam racje ;-D Bardzo ładne połączenie ;-) podoba mi sięto zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Elegancko ;)
    Wygląda ślicznie ;)
    Mocno ale zarazem delikatnie ;)
    Bomba!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. I jeszcze: :P
    Płytkę masz boską!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się :) to zdobienie kojarzy mi się z sylwestrem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne połączenie :)
    Płytka mnie kusi, ale na razie nie ma środków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie :) czerń i srebro świetnie do siebie pasują

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przyjemne dla oka zdobienie, świetna płytka choruje na taką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie! Wzorki na płytce są rewelacyjne :) ja nie mogę się przekonać do tej metody, jakoś mi to nie wychodzi dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie :) uwielbiam połączenie czerni i srebra

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!