9 sierpnia 2014

Galaxy Nails na trzy sposoby.

Witajcie:)

Przez ostatni tydzień gościła u mnie siostra i jej córcie. Jedna czteroletnia, druga szesnastoletnia. Jak to bywa w przypadku nastolatek, starsza elegancko przejęła mój komputer, który do dzisiaj pozostawała poza moim zasięgiem. No cóż, młodość rządzi się swoimi prawami :D
Myślę, że teraz już chyba wszystko wróci do normy.... na tydzień, ponieważ później przyjeżdża mój brat ze swoimi dzieciakami.
Ale wracając do dzisiejszego tematu...
... z dziewczynami postanowiłyśmy wykonać paznokcie w stylu Galaxy. Każda z nas miała swoją własna wizję, wykonawcą natomiast byłam ja :)


Siostra ma krótkie pazurki i dość sfatygowane skórki, ale to ma związek z wykonywana przez nią pracą. Więc proszę, abyście nie zwracały na to uwagi :). Cieszę się,że dziewczyny dały się namówić na małą sesję zdjęciową. Dzięki kochane raz jeszcze :D

Koniec gadania, czas na podziwianie :D
Niestety zdjęcie zostały zrobione w pochmurny dzień, dlatego nie widać połyskujących drobinek brokatu. Szkoda, ponieważ dawał niesamowity efekt.

Siostra wybrała dla siebie :

baza wygładzająca od Paese (nieobecna na zdjęciu) Orly Viridian Vinyl, GR Selective 04, Bell Air Flow nr 712, GR 318, Miss Sporty Nail Expert Turbo Dry Top Coat 60 sec dry




Siostrzenica zdecydowała się na:

Sensitivity Base Coat Essie, Color Alike bez nr, GR Selective nr 04, Essie Full Steam Ahead, GR 318, Miss Sporty Nail Expert Turbo Dry Top Coat 60 sec dry





Moja wersja:

Selectivity Base Coat, Essie Sexy Divide, GR 242, RG nr 20, Essie Full Steam Ahead, Essence Space Queen nr 103, Essie GTG 








I jak Wam się podobają nasze wariacje na temat Galaxy? Któreś szczególnie przypadło Wam do gustu?
Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam motyw galaxy! Każda wersja mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie wersje są śliczne ale mi najbardziej odpowiada nocne niebo czyli Twoja wersja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. każda wersja ma w sobie coś ;) nie potrafiłabym wybrać jednoznacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. każda wersja jest bardzo fajna ;) fajny efekt na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. każda wersja mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy pomysł :) może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie wersje są świetne! ale gdybym miała zdecydować się na jedną to wybrałabym Twoją :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie wersje sa zarąbiste! ;) Zrobie, jak mi troszke paznokcie odrosna, bo0 mam takie krótkie.. ze az strach

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznają, że trudno mi wybrać wersję która najbardziej mi się podoba bo wszystkie są perfekcyjnie niebiańskie :D Wszystkie trzy dziewczyny na pewno były zachwycone :D Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmicznie ;) wszystkie wydania extra ;)
    I jesli zechcialabys to zapraszam do mnie na bloga na zabawe :)

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!