21 lutego 2015

Projekt NAILART i Mrrrauu, czyli zebra na pazurkach :).

Witajcie:)

Myślę , że powoli wychodzę na prostą. Ostatnie tygodnie były dla mnie bardziej męczące psychicznie niż fizycznie... ale ile można sobie folgować ;)
Pora zacząć żyć :D


Przyszła pora na kolejny, zdobieniowy tydzień u Sabi-nails. W tym tygodniu malujemy motywy zwierzęce, czyli animal print :). Jeśli jeszcze nie wiecie o co chodzi w projekcie Sabiny, zapraszam Was na jej boga, a dokładnie do zakładki Projekt NAILART.
Dzisiejsze mani jest dla mnie wyjątkowo optymistyczne, ponieważ zdjęcia wykonałam w plenerze. Słonko, jeziorko i miłe towarzystwo. Ok, suche skórki są widoczne, no i pazurki spiłowane do zera... Nad skórkami pracuję a pazurki w ostatnim czasie się posypały, życie :)


Zebrę wykonałam na beżowej (z różowymi tonami) bazie, czyli Essie Neo Whimsical, następnie przy pomocy czarnego linera od Golden Rose w numerze 106 namalowałam paseczki imitujące zebrę, a całość utrwaliłam topem Essie GTG.


Czy mogło być lepiej, oczywiście. Natomiast dzisiejsza pogoda wpłynęła na mnie bardzo pozytywnie, i nie mam zamiaru narzekać :D
Myślę, że na tym zakończę dzisiejsze wywody i zaproszę Was do oglądania zdjęć:)




Co sądzicie o takiej zebrze? Lubicie czasem ponosić takie zwierzęce motywy na pazurkach?
Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.
A na zakończenie, wyjątkowo zamiast kolażu, postanowiłam zamieścić moje zdjęcie. Jak widzicie, wszystkim przesyłam serdeczne pozdrowienia i macham do Was z uśmiechem na twarzy:)


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

17 komentarzy:

  1. U mnie podobna zeberka ;-) Fajnie, że już do nas wracasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie rzadko noszę zwierzęce motywy na paznokciach , ale podobają mi się ;) fajna zeberka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyszła ta zeberka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zeberka jak najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdobienie, a pazurkami się nie przejmuj, też obecnie walczę z ich kondycją:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna zeberka...wstyd się przyznać, ale nigdy nie mialam tego motywu na swoich paznokciach.... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ładnie się uśmiechasz i machasz na zdjęciu! Też przesyłam uśmiech i macham :D
    I też mam paski na paznokciach, a co!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemna zebra, ładne kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładniutko ci to wyszło, ja nie umiem opanować tajemnej sztuki kreskowania, haha :)
    A w Hebe jest promocja aż do 4 marca, masz czas do namysłu jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zebra na paznokciach zawsze mi się podobała :) super wyszło mani.

    OdpowiedzUsuń
  11. zebra wyszła Ci świetna:)
    Może znajdziesz chwilę na udział i w moim projekcie ?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oko i ręka jak u zegarmistrza ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna zeberka! ;)
    Choc nie jest to moj ulubiony wzorek ;)

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!