21 lutego 2015

Projekt NAILART i Mrrrauu, czyli zebra na pazurkach :).

Witajcie:)

Myślę , że powoli wychodzę na prostą. Ostatnie tygodnie były dla mnie bardziej męczące psychicznie niż fizycznie... ale ile można sobie folgować ;)
Pora zacząć żyć :D


Przyszła pora na kolejny, zdobieniowy tydzień u Sabi-nails. W tym tygodniu malujemy motywy zwierzęce, czyli animal print :). Jeśli jeszcze nie wiecie o co chodzi w projekcie Sabiny, zapraszam Was na jej boga, a dokładnie do zakładki Projekt NAILART.
Dzisiejsze mani jest dla mnie wyjątkowo optymistyczne, ponieważ zdjęcia wykonałam w plenerze. Słonko, jeziorko i miłe towarzystwo. Ok, suche skórki są widoczne, no i pazurki spiłowane do zera... Nad skórkami pracuję a pazurki w ostatnim czasie się posypały, życie :)


Zebrę wykonałam na beżowej (z różowymi tonami) bazie, czyli Essie Neo Whimsical, następnie przy pomocy czarnego linera od Golden Rose w numerze 106 namalowałam paseczki imitujące zebrę, a całość utrwaliłam topem Essie GTG.


Czy mogło być lepiej, oczywiście. Natomiast dzisiejsza pogoda wpłynęła na mnie bardzo pozytywnie, i nie mam zamiaru narzekać :D
Myślę, że na tym zakończę dzisiejsze wywody i zaproszę Was do oglądania zdjęć:)




Co sądzicie o takiej zebrze? Lubicie czasem ponosić takie zwierzęce motywy na pazurkach?
Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.
A na zakończenie, wyjątkowo zamiast kolażu, postanowiłam zamieścić moje zdjęcie. Jak widzicie, wszystkim przesyłam serdeczne pozdrowienia i macham do Was z uśmiechem na twarzy:)


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.