6 września 2014

Paznokciowy Klub i Zabawa w kolory (+), czyli Back To School na czerwono.

Witajcie:)

Ostatnio bardzo się rozpisałam, dlatego dzisiaj będzie zdecydowanie mniej tekstu. Z racji tego, że moje pazurki zostały maksymalnie przycięte, dłonie i skórki muszą się zregenerować postanowiłam w dniu dzisiejszym połączyć w jedno dwa blogowe projekty.
"Szkoła" dla Frambuesy j i jej Paznokciowego Klubu jak dla mnie idealnie zgrała się z kolorem czerwonym dla Patrycji i jej Zabawy w kolory (+). W końcu wszystkie oceny w zeszytach były zapisywane na czerwono, były też pierwsze miłości i serduszka malowane na ławkach...


Przeglądając inspiracje z YouTube zauważyłam też motyw jabłka u wielu dziewczyn, więc z racji braku innego pomysłu również i je dorzuciłam, a co :)
Jeśli chodzi natomiast o kolor czerwony dla Patrycji, mam nadzieje, że jest go wystarczająco. Moją inspiracją (również w nawiązaniu do w/w projektu) była książka Tajemnice Historii Polski której autorem jest Jerzy Besala. Ponieważ Historia była moim ulubionym przedmiotem w szkole, myślę, że wszystko idealnie do siebie pasuje.


A teraz zapraszam do oglądania zdjęć:)








Ps. odnośnie koloru czerwonego, to jest on na czasie z jeszcze jednego powodu. W dniu dzisiejszym obchodzimy z mężem 6-tą rocznicę ślubu. Więc powoli kończę i lecę oglądać Obcego (uwielbiam wszystkie części tego filmu).

Do wykonania tego mani użyłam: jako podkład Essie Sugar Daddy, czerwień to Too Too Hot, zielony Essie Shake Your $$ Maker, brąz Bell Glam Wear nr 415, czerń Wibo Art Liner. Całość jak zawsze zwieńczyłam Essie GTG.


Sorki za świecące skórki, lakier wysychał, a ja zawsze nakładam oliwkę na świeżo zrobione pazurki :)

Jak Wam się podoba dzisiejsze zdobienie? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

13 komentarzy:

  1. Kredka jest świetna! <3 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne! Wskazujący najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. it is so lovely and refreshing manicure ! i like it so much !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne, a kredka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenko czadzik pazurki :D strasznie mi się podoba Twoja interpretacja tematu Back To school - może dlatego, że jest w tonacji czerwonej jest taka bardziej kobieca :) Gratuluję rocznicy ^-^ miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł na zdobienie ;) pazurki wyglądają bardzo fajnie z takimi jabłuszkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajne te jabłuszka i kredki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło bardzo oryginalnie :) Skojarzyło mi się ze świętami Bożego Narodzenia, pewnie przez te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy30/9/14 21:05

    bardzo fajnie zdobienia

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!