12 listopada 2016

Pierwszy, stempelkowy filmik na YouTube :)

Witajcie:)

Od dłuższego już czasu myślałam o tym, aby nakręcić film na YouTube. Dlaczego? Ponieważ uważałam, że będzie to doskonałe uzupełnienie mojego bloga. Na blogu przekazuję informacje, udostępniam zdjęcia - brakowało jedynie wizualizacji całego procesu powstawania zdobień. I tak oto dzisiaj udało mi się ten pomysł wreszcie wprowadzić w życie.

Mam nadzieję, że się Wam spodoba i że będziecie mnie wspierać :) Filmiki będą się ukazywać raz w tygodniu - maksymalnie dwa razy. Tak samo jak posty na blogu.

Zapraszam Was do oglądania, udostępniania, lajkowania i subskrybowania - będę ogromnie wdzięczna. Konstruktywna krytyka oczywiście będzie mile widziana :)

Dajcie znać jak Wam się podobało :)



Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.