12 listopada 2016

Pierwszy, stempelkowy filmik na YouTube :)

Witajcie:)

Od dłuższego już czasu myślałam o tym, aby nakręcić film na YouTube. Dlaczego? Ponieważ uważałam, że będzie to doskonałe uzupełnienie mojego bloga. Na blogu przekazuję informacje, udostępniam zdjęcia - brakowało jedynie wizualizacji całego procesu powstawania zdobień. I tak oto dzisiaj udało mi się ten pomysł wreszcie wprowadzić w życie.

Mam nadzieję, że się Wam spodoba i że będziecie mnie wspierać :) Filmiki będą się ukazywać raz w tygodniu - maksymalnie dwa razy. Tak samo jak posty na blogu.

Zapraszam Was do oglądania, udostępniania, lajkowania i subskrybowania - będę ogromnie wdzięczna. Konstruktywna krytyka oczywiście będzie mile widziana :)

Dajcie znać jak Wam się podobało :)



Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!