16 listopada 2016

Ombre w szarości za kratkami by OPI Fifty Shades of Grey & QA96.

Witajcie,

W dniu dzisiejszym chciałam Wam zaprezentować ombre w odcieniach szarości. Kolory na paznokciach odzwierciedlają idealnie kolory za oknem...
... a kratka wpisuje się w moje szalikowe trendy na sezon jesień/zima :)


Jestem ogromną fanką szarego koloru i od zawsze poszukuję szarości idealnej, i chyba ostatnio udało mi się ją w końcu znaleźć - ale o tym innym razem.



Do wykonania poniższego manicure użyłam:
Base Coat Cuccio, Orly Mirror, Mirror, miniaturek OPI z kolekcji Fifty Shades of Grey: Cement the Deal, Embrace the Gray, Dark Side of the Mood, Colour Alike Stalowe Nerwy oraz Top Coat Essie Good To Go.
Wzorek odbiłam z płytki QA 96 - którą zobaczycie na filmie (zapomniałam zrobić zdjęcia) za pomocą lakierów Colour Alike.







Jeśli jesteście ciekawe, jak krok po kroku powstawało to mani, to zapraszam do filmu poniżej. Sam fim miał wyglądać nieco inaczej - cały proces wykonywania stempli miał być widoczny, ale tak się skupiłam na stemplowaniu, że nie zauważyłam że nie jestem w kadrze... A specjalnie postanowiłam wykorzysać mój przezroczysty stempel, cobyście wszystko mogły zobaczyć :(
Nic to, człowiek uczy sie przez całe życie :)



Ciekawa jestem jak Wam się podoba taka propozycja ombre na jesień? Czy Wy również macie bzika na punkcie szarości? I co sądzicie o podwójnym stemplowaniu? Jeśli chcecie wiedzieć coś więcej o którymś z wybranych przeze mnie lakierów piszcie - z pewnością Wam odpowiem.

PS. Dzisiaj wyjatkowo więcej zdjęć niż tekstu, to za sprawą nowego oświetlenia - zdjęcia miałam już gotowe do edycji,a tu mąż mój przyniósł mi prezent - jutro ma urodziny, więc nie wiem dlaczego to ja dostaję prezenty :). Tak czy owak, zdjęć będzie sporo i będą się od siebie różniły - wybaczcie, ale to wszystko z myślą o Was :)




Zapraszam do oglądania i komentowania.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!