11 listopada 2016

Kolorowe stemple i ciemne holo za sprawą: Colour Alike & B. Loves Plates oraz Pueen.

Witajcie,

Idzie zima, idzie zima tylko śniegu jeszcze ni ma... :( Ale za to może zaiskrzyć na pazurkach, no i u mnie zaiskrzyło :).

Postanowiłam dzisiaj zaszaleć z kolorami, dlatego na czarną warstwę lakieru holograficznego Black Satin od Colour Alike odbiłam stemple z płytki Pueen nr 61 - za pomocą lakierów Colour Alike & B. Loves Plates.


Na poczętek nałożyłam jedną warstwę bazy - Base Coat od Cuccio. Następnie jedną warstwę lakieru Black Satin - lakier jest tak dobrze napigmentowany, że jedna warstwa w 100% pokryła płytkę paznokcia i dała niesamowity efekt holo. Następnie, za pomocą kolorowych lakierów do stempli:  B. a Sunshine, B. a Fresh Mojito, B. a Berry Smoothie, B. a Blue Ocean, B. a Sunset, odbiłam wzór z płytki Pueen nr 61, a całość pokryłam Essie Good To Go.








Na szczęście udało mi się na zdjęciach uchwycić część holodrobinek, dzięki czemu  widać jak ładnie się mienią i dają niesamowity efekt (na żywo efekt jest o niebo lepszy). Ciekawa jestem natomiast waszej opinii na temat takiego połączenia kolorystycznego, dlatego zapraszam do dalszego przeglądania zdjęć.




Lakiery do stempli od CA & B.LP są niesamowicie napigmentowane. Wzory na ciemnej bazie odbiły sie perfekcyjnie - jedynie przy samych końcówkach  mój top rozmazał wzorek, ale tutaj wina leży po mojej stronie :).


Jak Wam się podoba takie połączenie? Mam nadzieje, że nie jest zbyt przekombinowane? Jeśli macie ochotę, mogę wykonać dłuższą recenzję tychże lakierów - dajcie tylko znać :).
Jak zawsze czekam na wasze komentarze.


...a tak wogóle, jak wam się podobają zmiany, któe wprowadziłam na blogu? :) macie może sugestie, nad czym powinnam popracować?


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!