11 listopada 2016

Kolorowe stemple i ciemne holo za sprawą: Colour Alike & B. Loves Plates oraz Pueen.

Witajcie,

Idzie zima, idzie zima tylko śniegu jeszcze ni ma... :( Ale za to może zaiskrzyć na pazurkach, no i u mnie zaiskrzyło :).

Postanowiłam dzisiaj zaszaleć z kolorami, dlatego na czarną warstwę lakieru holograficznego Black Satin od Colour Alike odbiłam stemple z płytki Pueen nr 61 - za pomocą lakierów Colour Alike & B. Loves Plates.


Na poczętek nałożyłam jedną warstwę bazy - Base Coat od Cuccio. Następnie jedną warstwę lakieru Black Satin - lakier jest tak dobrze napigmentowany, że jedna warstwa w 100% pokryła płytkę paznokcia i dała niesamowity efekt holo. Następnie, za pomocą kolorowych lakierów do stempli:  B. a Sunshine, B. a Fresh Mojito, B. a Berry Smoothie, B. a Blue Ocean, B. a Sunset, odbiłam wzór z płytki Pueen nr 61, a całość pokryłam Essie Good To Go.








Na szczęście udało mi się na zdjęciach uchwycić część holodrobinek, dzięki czemu  widać jak ładnie się mienią i dają niesamowity efekt (na żywo efekt jest o niebo lepszy). Ciekawa jestem natomiast waszej opinii na temat takiego połączenia kolorystycznego, dlatego zapraszam do dalszego przeglądania zdjęć.




Lakiery do stempli od CA & B.LP są niesamowicie napigmentowane. Wzory na ciemnej bazie odbiły sie perfekcyjnie - jedynie przy samych końcówkach  mój top rozmazał wzorek, ale tutaj wina leży po mojej stronie :).


Jak Wam się podoba takie połączenie? Mam nadzieje, że nie jest zbyt przekombinowane? Jeśli macie ochotę, mogę wykonać dłuższą recenzję tychże lakierów - dajcie tylko znać :).
Jak zawsze czekam na wasze komentarze.


...a tak wogóle, jak wam się podobają zmiany, któe wprowadziłam na blogu? :) macie może sugestie, nad czym powinnam popracować?


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.