28 listopada 2016

KEEP CALM AND POLISH ON with Essie :)

Witajcie :)

Ostatni tydzień był mega zakręcony. Spędziłam go w biegu, w ciągłym niedoczasie, ale finalnie skończył się bardzo pozytywnie. Pozytywne było też mani, które zmalowałam w nocy z 22/23 listopada. Całość była spontaniczna i wydaje mi się, że całkiem udana :)


Do wykonania tego zdobienia użyłam:

  • bazę Cuccio
  • lakiery Essie: Fiji, Mint Candy Apple, In the Cab-Ana.


  • lakiery do stempli CA &BLP: B.a Berry Smoothie, B. a Blue Ocean,

  • płytkę BP - 29,
  • top Essie Good To Go.

I gotowe:)

Dzisiejszy post jest rownież na szybko - kontynuacja z poprzedniego tygodnia :)



Mam nadzieję, że podoba się Wam takie pozytywne mani. Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!