28 października 2016

Scary Halloween part 2.

Witajcie:)

Tak jak wspominałam we wczorajszym poście, dzisiaj zaprezentuję Wam moje zdobienie wykonane na prawej ręcę - już samo to brzmi strasznie :)
Ale zanim do tego dojdę chciałam Wam powiedzieć dwie rzeczy, chyba dwie ;)
Zrobiłam dwa różne zdobienia na dłoniach, ponieważ chciałam pokazać Wam że z okazji Halloween można poszaleć z kolorami, stemplami i wogóle poszaleć:) A tak serio miałam 4 koncepcje kolorystyczne i nie umiałam wybrać najlepszej. Zrobiłam więc losowanie
i wybrałam dwie wersje. Pierwszą widziałyście wczoraj, druga prezentuje sie tak:


Czy jestem z niej zadowolona? Średnio. Niby jest ok, ale nie przemawia do mnie. Nie robiłam tym razem gradientu, po prostu za pomocą farbek akrylowych stworzyłam nocne niebo i chyba nie wyszło. Tło jest za ciemne i zarówno wiedźma z palca serdecznego, jak i upiorny dom z kciuka są słabo widoczne. No chyba, że ktoś ma lupę ;)


Do zdobienia wykorzystałam:
  • płytki: BPL-031 oraz hehe057,
  • lakiery: Essie Licorice, Golden Rose Rich Color nr 76,  do stempli: Colour Alike& B Loves Plates Kind of White S, Kind of Black S.



Jak się okazało nie mam zdjęcia z Licorice... peszek normalnie. Nic to, może mąż jeszcze się zlituje i zrobi nową fotkę, jak nie musicie mi uwierzyć na słowo że to Właśnie nim malowałam palec wskazujący i środkowy. A jeśli chcecie poczytać coś więcej na temat tego lakieru, zapraszam TUTAJ
  • farbki akrylowe,
  • odżywka Maybelline Express Mnicure, Top Coat Avne Gel Shine, bazy Peel Off do Miss Sporty aby zabezpieczyć okolice wokół skórek.

Zdjęcia próbowałam robić sama, ale nie wyszły.... Dlatego poprosiłam o pomoc mojego ślubnego, który dzięki temu ma wkład w proces powstawania dzisiejszego wpisu :)
Możecie przy okazji pooglądać kawałek mojej osoby, ale uprzedzam że modelka ze mnie żadna :D


Nie byłabym sobą, gdybym czegoś jeszcze nie zmajstrowała, dlatego też kolejny raz sięgnęłm po matujący top od Manhattan (poczytać na jego temat możecie TUTAJ ), i gotowe :)




Jak Wam sie podoba taka Halloween'owa propozycja?

Jeśli pazurki w nienagannym stanie utrzymają się do poniedziałku, to nie będzie kolejnego zdobienia na Halloween. Natomiast jeśli coś się zepsuje to zaprezentuję Wam moje kolejne pomysły :). Ale wiecie, spokojnie z emocjami -  to przecież nic pewnego :)


Na jutro natomiast szykuję dla Was wpis dotyczący ozdób  DIY na Halloween- będą głównie zdjęcia, więc zapraszam :)
Czekam na Wasze komentarze. Piszcie które zdobienie Wam się bardziej podoba.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!