30 października 2016

DIY for Halloween.

Witajcie :)

Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić kilkoma domowymi sposobami na udekorowanie domu na Halloween. Wiem, nie każdy świętuje. Natomiast dla mnie i moich dziewczyn przygotowywanie dekoracji to była forma zabawy :)

Tak więc nie przedłużając, dzisiaj będą głównie zdjęcia. Większość pomysłów na dekoracje zaczerpnęłam z różnych kanałów na Youtube (nie podam konkretnego, ponieważ my nasze dekoracje robiłyśmy chyba od połowy października, więc nie pamiętam dokładnie). Myślę natomiast, że nie będziecie miały problemów ze znalezieniem inspiracji nie tylko na dekoracje ale i makijaże, przekąski i wogóle. Więc kto chce, niech szuka :)

A teraz, jeśli macie ochotę obejrzeć co ciekawego znalazło się w moim domu, zapraszam:)

  • dynie: te prawdziwe i papierowe,




  • duszki, duże balonowe, i małe w duchowym (dobrze, że nie dusznym) wazoniku,


  • dekoracyjna komoda, a na niej lapmiony, duszki, węże z bibuły, maska dyni i kasztany ;)




  • dyniowe światełka dekoracyjne,

  • pajęczyna z serduszkami, coby nie było aż tak strasznie :).

No i  Ja na dzisiejszej imprezie. Oczywiście bez charakteryzacji rzecz jasna ;)


Dla nas dekorowanie domu było prawdziwą zabawą. A jak jest u Was? Bawicie się w Halloween czy nie bardzo? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze. 

Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!