23 czerwca 2015

Golden Rose Selective nr 78 i powrót blogerki marnotrawnej ;)

Witajcie:)

Ostatnio pisałam do Was dokładnie 2 miesiące temu... Ależ jestem nieogarnięta ;)
Nie ma co się usprawiedliwiać, przepraszać i bić w piersi. Wyszło jak wyszło, powodów było wiele. Odcięłam się na jakiś czas od życia w sieci i pożyłam intensywniej w realu. Czasami trzeba i tak :)

Zaległości już nie nadrobię, ale postaram się powoli zacząć na nowo odwiedzać Wasze blogi, no i rzecz jasna swój :D

Na dobry początek, po długiej nieobecności postanowiłam pokazać Wam lakier, który jest ze mną od około 1,5 roku. Lakier, którego jakoś nie bardzo miałam jak i kiedy nałożyć, a do którego przekonały mnie paznokcie mojej siostrzenicy. To cudo tak bardzo niepozorne w buteleczce, na jej paznokciach wyglądało tak pięknie, że na drugi dzień sama musiałam go mieć. Mowa tutaj o lakierze marki Golden Rose z serii Selective w numerze 78.




Jest to wyjątkowo piękny odcień zgaszonego różu. Bardzo kobiecy i zmysłowy. Aplikuje się go bez problemu, dwie warstwy i gotowe. Nie smuży, nie bąbluje, wysycha w przyzwoitym tempie. Na moich paznokciach utrwalony Essie GTG trzyma się bardzo dobrze.




Aby nie było tak jednolicie, na mały i wskazujący palec nałożyłam Miss Sporty Candy Shine Glitter Effect w numerze 002.  I gotowe.


Dajcie znać, co sądzicie o takim połączeniu. Ja jestem pod wrażeniem tego koloru. Jakie jest Wasze zdanie na jego temat? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

16 komentarzy:

  1. Ładny ten kolorek ;) Czasem trzeba zrobić wytchnienie , nawet od rzeczy , które się lubi ;) sama zastanawiam się nad małą przerwą w blogowaniu, bo z niczym się nie mogę wyrobić ostatnio :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ostatnio było podobnie. Zrobiło się ogólnie wszystkiego za dużo... już mnie nawet malowanie paznokci przestało bawić, ponieważ zaczęłam kojarzyć to z obowiązkiem....:( Czasami trzeba zwolnić, odetchnąć. Nie jesteśmy maszynami.
      Trzymaj się ciepło Lucy :)

      Usuń
  2. Powiem tylko - TĘSKNIŁAM - jakkolwiek by to nie zabrzmiało ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek jest piękny, wrzucam go na listę zakupów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny odcień. Ja mam tylko jeden lakier z tej serii i nawet go jeszcze nie używałam (pewnie ze względu na bardzo jesienną kolorystykę:)). Świetnie, że wróciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś lakiery z tej serii nie są tak popularne jak RC, a szkoda ponieważ są równie dobre :)
      Też się cieszę, że wróciłam. Obym już została :)

      Usuń
  5. Powroty bywają trudne. Obie jesteśmy marnotrawnymi nieogarami :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek bardzo ciekawy.

    Cieszę się, że wróciłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło widzieć Cię z powrotem :) Kolor tego lakieru bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne połączenie zwłaszcza na lato:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam jeden GR Selective i nawet byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!