23 kwietnia 2015

Mani na szybko z Essie Too Too Hot i Top Jewels od Lovely :)

Witajcie:)

Jeszcze kilka tygodni temu nie bardzo miałam czas, ani siły na robienie super extra wyszukanych zdobień na pazurkach. Z racji jednak, że nie bardzo lubię nosić lakier solo (nieważne jak piękny by on nie był) to starałam się w jakiś sposób urozmaicić noszone przeze mnie pazurki.
Według mnie, najlepiej w tej kwestii sprawdzają się wszelkiego rodzaju topy nawierzchniowe. Tak tez było i w tym przypadku.


Na piękną czerwień Essie Too Too Hot, o której możecie poczytać tutaj, nałożyłam jedną warstwę Top Jewels od Lovely...



...i takim oto mani cieszyłam swoje oczy około 4 dni (dokładnie nie pamiętam) bez odprysków.


Uważam, że oba lakiery tworzyły bardzo zgrany duet. Podobne kombinacje wykonywałam na czerni, różu, zieleni i uważam, że zawsze wyglądały świetnie.
Co do samej czerwieni, to dokładnie 26 kwietnia minie rok od kiedy mam ten lakier u siebie. Był to mój pierwszy Essiak i niestety wyzionął już ducha. Zakatowałam go totalnie :) Mam zamiar reanimować go za pomocą rozcieńczalnika, może jeszcze jeden raz uda mi się użyć i trzeba będzie kupić nowy. Tak, tak, drugi Too Too Hot. Tak bardzo go lubię :)

Obecnie lakieru jest jeszcze mniej, ponieważ malowałam nim jeszcze dwa razy od czasu zrobienia tych zdjęć

Mam nadzieje, że całość się Wam podoba:). Zdradźcie mi proszę jakie są Wasze sposoby na błyskawiczne i zarazem efektowne mani. Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.



A tak zupełnie z innej beczki. Właśnie usunęłam ostatnią ósemkę, wszystkie ząbki są odrestaurowane i od środy będę człowiekiem z żelaza ;) Czyli przez najbliższe dwa lata będę chodzić z odrutowaną szczęką. Na stare lata postanowiłam się prostować, lol :D


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M

19 komentarzy:

  1. Piękne połączenie :D Też lubię tego typu miksy, ja polubiłam bardzo czerwień mieszać z czarno-białymi drobinkami z Coloramy, szybkie i efektowne mani :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie na czerwieni ta nakrapianka wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szybko, ale jak pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, żałuję, że nie kupiłam tego topu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To połączenie kojarzy mi się z Minnie Miki ^^ ;-) Kupowanie tego samego lakieru drugi raz rzadko mi się zdarza ;-) Musi być naprawdę świetny skoro innego nie chcesz wypróbować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne muchomorki ;) ;) Ach ta cudna czerwień!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda :D troszkę jak muchomorki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Essie ma świetny kolor!!!

    Całość bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wygląda, połączenie czerwieni i bieli jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing post :)
    Kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ten top idealnie komponuje się z czerwienią :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie to wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. takie topy to zawsze fajne wyjscie awaryjne ;) i ogrom kombinacji ;) ostatnio przy okazji zakupów u Bajszer na hasło lakier niespodzianka dostałam innej firmy ale identyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny jest odcień tego Essie - nie dziwota, że go zakatowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!