20 kwietnia 2015

Witraż z B.01 Geometry is Perfect od B Loves Plates :)

Witajcie :)

W ostatnim poście przedstawiłam Wam stemple kwiatowe na kolorowym, pastelowym tle.
W dniu dzisiejszym pokaże Wam moje pierwsze tego typu zdobienie, które inspirowane było (podobnie jak wcześniejsze) zdobieniem Ani, którą ostatnio udało mi się osobiście poznać i muszę przyznać, że jest to mega pozytywnie zakręcona osoba :) => wszystkie niezbędne informacje odnoście jej zdobienia znajdziecie tutaj.


Całość wykonałam już jakiś czas temu, niestety nie pamiętam dokładnie jakich lakierów użyłam. Natomiast nie ma to jakby większego znaczenia, ponieważ w kwestii kolorystycznej nie ogranicza nas nic, oprócz naszej wyobraźni :)



Pokrótce proces przygotowania wyglądał następująco: baza, biały lakier (dwie warstwy), ciapanie neonami losowo na bieli. Następnie Essie GTG, a gdy całość byłą już kompletnie sucha, nałożyłam stemple i znów GTG i gotowe :). Na palcach serdecznym i wskazującym odpuściłam sobie mazianie neonami i postawiłam na jednolity kolor, ze względu na (mimo wszystko) czasochłonność zdobienia.


Sorki za jakość zdjęcia powyżej, ale zostało one wygrzebane z dysku - nie mam teraz możliwości zrobienia nowej fotki.. a wcześniej, jak widać, też nie miałam ;). Wykorzystałam drugi wzór od lewej w ostatnim rzędzie.



Efekt końcowy uważam, że wypadł nie najgorzej, a Wy co o tym sądzicie? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.



Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

13 komentarzy:

  1. Jak dla mnie bomba!!!!
    Uwielbiam takie żywe kolory!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie dobralas kolorki,a wzorki są.tego fajnym uzupełnieniem

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny efekt :) jest kolorowo i radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne pazurki, bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest moc! :D Ja muszę przy okazji zakupić dwie pozostałe płytki od B., bo tylko 3 mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paznokcie, na których masz kolorową bazę wyglądają obłędnie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super zestawienie kolorków

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne !!! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno sporo czasu kosztowało Cię to zdobienie, ale warto było poświęcić go trochę, bo efekt zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to wygląda! Szczególnie ta kolorowa wersja Mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!