20 kwietnia 2015

Witraż z B.01 Geometry is Perfect od B Loves Plates :)

Witajcie :)

W ostatnim poście przedstawiłam Wam stemple kwiatowe na kolorowym, pastelowym tle.
W dniu dzisiejszym pokaże Wam moje pierwsze tego typu zdobienie, które inspirowane było (podobnie jak wcześniejsze) zdobieniem Ani, którą ostatnio udało mi się osobiście poznać i muszę przyznać, że jest to mega pozytywnie zakręcona osoba :) => wszystkie niezbędne informacje odnoście jej zdobienia znajdziecie tutaj.


Całość wykonałam już jakiś czas temu, niestety nie pamiętam dokładnie jakich lakierów użyłam. Natomiast nie ma to jakby większego znaczenia, ponieważ w kwestii kolorystycznej nie ogranicza nas nic, oprócz naszej wyobraźni :)



Pokrótce proces przygotowania wyglądał następująco: baza, biały lakier (dwie warstwy), ciapanie neonami losowo na bieli. Następnie Essie GTG, a gdy całość byłą już kompletnie sucha, nałożyłam stemple i znów GTG i gotowe :). Na palcach serdecznym i wskazującym odpuściłam sobie mazianie neonami i postawiłam na jednolity kolor, ze względu na (mimo wszystko) czasochłonność zdobienia.


Sorki za jakość zdjęcia powyżej, ale zostało one wygrzebane z dysku - nie mam teraz możliwości zrobienia nowej fotki.. a wcześniej, jak widać, też nie miałam ;). Wykorzystałam drugi wzór od lewej w ostatnim rzędzie.



Efekt końcowy uważam, że wypadł nie najgorzej, a Wy co o tym sądzicie? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.



Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.