14 kwietnia 2015

It is Poptastic... pastel, neon i Flower Power :)

Witajcie:)

Dzisiaj przychodzę do Was z wyjątkowo (jak na mnie) kolorowym mani. Z pewnością większość z Was słyszała już o pastelowo-neonowej kolekcji lakierów Color Club - ja, gdy je pierwszy raz zobaczyłam na YT, przepadłam i kupiłam całą kolekcję :).


Lakiery są po prostu obłędne. Każdy jeden lakier jest nieziemski, wyjątkowy i zdecydowanie wart swojej ceny. Ostatnio praktycznie maluję paznokcie tylko nimi, zmieniając jedynie formę zdobienia.
Myślę, że niedługo będę mogła napisać o nich coś więcej, ponieważ warte są szczegółowej recenzji.


Jesteście ciekawe tego, jak udało mi się osiągnąć taki efekt? Zapraszam Was zatem do lektury:)
Paznokcie pomalowałam dwiema warstwami lakieru Hot-Hot-Hot Pants (mój zdecydowany faworyt z całej kolekcji), a następnie pozostałymi sześcioma lakierami losowo maziałam sobie ciapki po paznokciach.


Taki sposób zabawy z kolorami i stemplami podpatrzyłam od Ani z bloga B for Beautiful Nails, dokładnie z tego posta =>http://www.b-for-beautiful-nails.com/2015/03/born-pretty-store-bp-22-plates-born.html.

Następnym krokiem było pokrycie całości topem Essie GTG. Gdy całość była zupełnie sucha wykonałam stemple z płytki B. Loves Plates B.02 Flower Power (od góry pierwszy wzór z lewej strony), wykorzystując w tym celu czarny lakier do stempli od Essence. Po chwili ponownie nałożyłam Essie GTG i gotowe:).



Nieskromnie powiem, że dawno nie byłam tak dumna z wykonanego mani. Jest kwieciście, kolorowo i delikatnie zarazem. Ja jestem pod wrażeniem, a Wy co sądzicie?
Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Mam dla Was jeszcze jedno, mega kolorowe mani (pierwsze jakie wykonałam, po przeczytaniu posta Ani), ale ono zostanie opublikowane w następnym poście :).
Na koniec pokażę Wam jeszcze zdjęcie, na którym udało mi się uchwycić cały neonowy urok tych pasteli.


Czyż nie są piękne?

Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

13 komentarzy:

  1. Jakie piękne wiosenne kolorki ;) świetnie dobrałaś do nich wzór ! Bardzo , bardzo , bardzo mi się całość podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie ciapkowane tło pod stemple <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale boskie zdobienie, a te kolory są oblędne

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są!!!!
    Ja musze zacząć w końcu zużywać to co mam, a nie kupować wiecznie nowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale u Ciebie kolorowo :D Lakiery mają obłędne kolory, tez bym przygarnęła je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta seria jest po prostu nieziemska !!! a mani to pomieszanie romantyzmu, radości i pozytywnego spojrzenia na życie :))) boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne te pastelki :)) a Twoje mani mogłoby z powodzeniem reklamować tą kolekcję - jest przepiękne!

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!