24 stycznia 2015

Kółko i krzyżyk, czyli Pueen 57 w towarzystwie Rich Color 126 :)

Witajcie:)

Mam w domu szpital polowy i ogromne zaległości, we wszystkim :(
Od tygodnia córcie i mąż walczą z jakimś mutującym wirusem. Najpierw katar, kaszel, później oczy... istna masakra, najgorsze są jednak nocki :( Oby wszystko szybko wróciło od normy.


Dzisiaj pokażę Wam pazurki które nosiłam kilka dni temu, mam nadzieje ,że się Wam spodobają.
Jako bazę pod to zdobienie wykorzystałam lakier GR z serii Rich Color w numerze 126, w kolorze granatowo-szarym.



Następnie przy pomocy białego lakieru do stempli z Essence odbiłam dwa środkowe wzory z płytki Pueen 57.


Całość pokryłam Essie GTG i gotowe:)




Mam nadzieję, że Wam zdrówko dopisuje i pogoda Wam nie straszna:). Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

15 komentarzy:

  1. Zdrowia dla Twoich bliskich! Teraz dużo wirusów szaleje więc trzeba na siebie uważać. Witaminizujcie się! Dużo witaminy C powinno wspomóc!

    Zdobienie ciekawe ;-) Fajne wzory ma ta płytka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia dla Twoich bliskich! Teraz dużo wirusów szaleje więc trzeba na siebie uważać. Witaminizujcie się! Dużo witaminy C powinno wspomóc!

    Zdobienie ciekawe ;-) Fajne wzory ma ta płytka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowka dla rodzinki!!!
    Kolor lakieru GR bardzo mi sie podoba, ale plytka nie przypadla mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka dla córci i męza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło! :)
    Zdrowia dla rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  6. wooow swietna ta plytka, bardzo mi sie podobają Twoje paznokcie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że Twoja rodzina szybko się wykuruje :) Świetny kolor tego GR, a i płytka też fajna. Możesz napisać, gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju, genialne wzory! Mani wygląda niezwykle estetycznie i na świetnie dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to zdrówka życzę dla Was :) a skąd zamawiasz płytki pueen? nie ma z tym żadnego problemu, trzeba mieć paypal? :> bo się przymierzam....

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowiejcie!
    Fajne mani ci wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Łaał, efekt nieskazitelny. Mam kilka płytek do zdobień, ale u mnie kończy się to farsą. Nie potrafię i nie mam zdolności, podziwiam!
    Dołączam do obserwatorów, pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne są! Uwielbiam Goldenki "Rich Color'-jakościowo i cenowo są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne ;) zdrówka Wam życzę ;) u nas też niestety wszystko co dobre się skończyło i od tygodnia walczymy z gorączką i wirusami :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się, ładne wzorki i wykonanie. Z jakimś wirusowym syfem walczę od miesiąca albo dłużej. Zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!