24 stycznia 2015

Kółko i krzyżyk, czyli Pueen 57 w towarzystwie Rich Color 126 :)

Witajcie:)

Mam w domu szpital polowy i ogromne zaległości, we wszystkim :(
Od tygodnia córcie i mąż walczą z jakimś mutującym wirusem. Najpierw katar, kaszel, później oczy... istna masakra, najgorsze są jednak nocki :( Oby wszystko szybko wróciło od normy.


Dzisiaj pokażę Wam pazurki które nosiłam kilka dni temu, mam nadzieje ,że się Wam spodobają.
Jako bazę pod to zdobienie wykorzystałam lakier GR z serii Rich Color w numerze 126, w kolorze granatowo-szarym.



Następnie przy pomocy białego lakieru do stempli z Essence odbiłam dwa środkowe wzory z płytki Pueen 57.


Całość pokryłam Essie GTG i gotowe:)




Mam nadzieję, że Wam zdrówko dopisuje i pogoda Wam nie straszna:). Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.