21 grudnia 2014

Coraz bliżej Święta... a u mnie przegląd ostatnich miesięcy :)

Witajcie:)

Przygotowania do Świąt trwają. Czasu coraz mniej, a pracy jakoś nie ubywa... A jak u Was?
Z racji tego, że jest to dosyć napięty okres, na blogowanie nie mam za wiele czasu. Praktycznie nie odpalam bloggera wcale, od czasu do czasu zajrzę na FB i tyle. Na szczęście za jakiś tydzień wszystko powinno się uspokoić :)
Wiem, że powinnam teraz rzucić jakimś zdobieniem świątecznym, ale...
...ale pazurki mam gołe i wesołe. Do Wigilii pewnie nic na nich malować nie będę, ponieważ nie widzę w tym większego sensu. Sprzątam bez rękawiczek (wiem, wiem nie powinnam Sabinko ) ale cóż na to poradzę :)

Dlatego też zrobiłam krótki przegląd zawartości mojego dysku i znalazłam zdobienia, które do tej pory nie doczekały się publikacji. No cóż, jak zawsze z początkiem roku zrobię generalne porządki, więc jeśli nie opublikuję ich teraz, to pewnie zostaną skasowane aby nie zajmować niepotrzebnie miejsca.

Zapraszam Was kochane do przeglądania zdjęć. Jeśli któryś lakier bardzo się Wam spodoba, piszcie w komentarzach, to napiszę co to za jeden. Nie opisuję ich teraz dokładnie, ponieważ nie mam dostępu do mojej szafki (młodsza córka śpi w pokoju ). Niektóre z nich zostały opisane na moim FB: Dzień z życia M. więc zapraszam.








W Wigilię powinien się ukazać post ze świątecznym mani i życzeniami dla Was :)
Teraz już dziękuję za uwagę i jak zawsze czekam na Wasze komentarze.

Trzymajcie się ciepło i do następnego, M

12 komentarzy:

  1. przedostatnia galeria wygląda świetnie:) powinnaś zrobić o tym zdobieniu osobny post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mhhmmm piekne! Wszystkie mi sie podobaja bo to moje ulubione kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładne, co jedne to piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne wszystkie :) też chyba muszę pójść tym śladem i opublikować zaległości :) bo przez ostatnie dni jestem totalnie w plecy z publikacjami, ale pocieszam się tak jak Ty, że po Świętach wszystko się uspokoi i wróci do normy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe nie martw się- ja też dzisiaj szorowałam kuchnie, łazienkę bez rękawiczek, a niedawno kupiłam sobie całe opakowanie (wstyd!), ja już dzisiaj rąk nie czuję, zaraz się kładę, włączam serial i heja! :))) Wszystkie zestawy ładne, ale moim faworytem te różowo- fioletowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie bardzo ładne ;) ja ostatnio nie malowałam, więc już chyba wszystko wykorzystałam z dysku i powoli wracam do zdobień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te w szarościach bardzo mi wpadły w oko - przedostatnie. Ale wszystkie są bardzo udane!

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne sa niektore!

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!