11 października 2014

Rozdanie z okazji 100 posta + Paznokciowy Klub :)

Witajcie :)

Dzisiaj, właśnie dzisiaj wybiła seteczka. Mój setny post. Wow, nawet nie wiem kiedy to zleciało :). Jest mi niezmiernie miło, że ze mną jesteście. Zakładając bloga najbardziej obawiałam się tego, że kompletnie nikt do mnie nie zajrzy, nie skomentuje... obawiałam się, że moje hobby pozostanie tylko moje:) Dlatego - dzięki Wam, dziewczyny, że czytacie i komentujecie. Chyba mogę powiedzieć "stokrotne" dzięki :)
Malowanie paznokci stało się moją pasją kilka ładnych lat temu. Zawsze podziwiałam umiejętności wielu dziewczyn początkowo na YouTube, później zaczynałam odczuwać niedosyt, dzięki czemu odkryłam wiele fascynujących blogów. W styczniu tego roku, dzięki dopingowi ze strony mojego męża napisałam pierwszy post....no cóż, od tego czasu wiele się zmieniło... i mam nadzieję, że zmieni się jeszcze więcej. Mam nadzieję, że przy kolejnej napisanej stówce moje zdobienia, zdjęcia i oczywiście strona merytoryczna, będą na jeszcze wyższym poziomie :).

Chciałabym się Wam odwdzięczyć za to, że ze mną jesteście dlatego przygotowałam dla Was małe rozdanie.



Uwaga, w weekend ruszy również rozdanie na FB, więc wszystkich zainteresowanych również zapraszam  do siebie: Dzień z życia M. :)

Zapraszam Was do zapoznania się z regulaminem konkursu:

REGULAMIN KONKURSU:
  1.  Organizatorem konkursu jest blog Dzień z życia M.
  2.  Sponsorem nagród jestem ja (Dzień z życia M.),
  3.  Konkurs trwa od dnia 11.10.2014 do 31.10.2014. do godziny 23:59,
  4.  Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 5 dni od zakończenia konkursu.
  5.  Konkurs jest wyłącznie dla osób mieszkających na terenie Polski.
  6.  Do realizacji konkursu potrzebne jest minimum 35 zgłoszeń.
  7.  Zwycięzca zostanie wyłoniony poprzez losowanie. Wygrywa tylko 1 osoba. Po ogłoszeniu wyników zwycięzca w ciągu 3 dni zobowiązany jest drogą mailową przesłać na mój adres: dzien.mm@gmail.com swoje dane adresowe. Jeśli zwycięzca się nie zgłosi, losowanie zostanie powtórzone.
  8.  Zgłoszenia niekompletne lub nieprawidłowe nie będą rozpatrywane.
  9.  Komentarze anonimowe nie biorą udziału w konkursie.
  10.  Nagrodami są:
  • szampon Isana Med,
  • Isana krem do ciała z masłem shea i kakao,
  • Regenerujący krem do rąk BeBeauty,
  • płyn micelarny BeBeauty (nie załapał się do zdjęcia, ale jest ;D ),
  • zestaw do stempli (mała płytka+stempel),
  • tasiemka do zdobień,
  • naklejki + ozdoby do paznokci,
  • lakiery: Lovely Baltic Sand nr 6, Golden Rose Holiday nr 68, Rimmel Salon Pro nr 313 Cocktail Passion oraz 227 New Romantic, Glitter Nail Polish z H&M oraz Nabłyszczacz Top Gloss z Paese.


Wszystkie kosmetyki są nowe, zakupione na poczet tego rozdania. Lakiery natomiast były raz użyte. Jeśli Wam to nie przeszkadza, zapraszam do wspólnej zabawy.

Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych
(Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
Warunki uczestnictwa:
  1.  Zostań publicznym obserwatorem mojego bloga.
  2.  Polub Dzień z życia M. na Facebooku.
  3.  Publicznie udostępnij informację o rozdaniu na blogu oraz FB umieść baner z linkiem odsyłającym do tego posta.
  4. Zgłoszenie pozostaw w komentarzu.
Wzór zgłoszenia:
  1.  Blog obserwuję jako:
  2.  Lubię na FB jako:
  3.  Link do udostępnienia:
  4.  Dodałam informację na blogu:
  5.  Adres e-mail: 
Mam nadzieję, że zasady są jasne i czytelne. W razie wątpliwości piszcie:)
A teraz na zakończenie mam Was jesień zmalowana dla Paznokciowego Klubu. Miłego oglądania:)












Do wykonania tego zdobienia użyłam:

Essie  Grow Stronger, biel GR Selective nr o4, pomarańcz Leighton Denny Perfect To Patry, Pro-Mat Top Coat
od Manhattan, GR Nail Art czarny 106 oraz fabki akrylowe.

I jak Wam się podoba taka jesień? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.