5 października 2014

Podsumowanie ostatnich miesięcy. Part 1. lakierowe nowości.

Witajcie:)

Dawno już nie było u mnie postów podsumowujących, dlatego postanowiłam w najbliższym czasie nadrobić zaległości i tak oto powstaną trzy części dotyczące: nowości lakierowych,  kosmetycznych oraz tego, co już wykończyłam.

Lakiery mam dla Was już dzisiaj. W następnej kolejności pójdzie pielęgnacja i na końcu zużycia. Trzymajcie kciuki, żebym to wszystko ogarnęła:).


Tyle tytułem wstępu, Zapraszam do oglądania zdjęć, ponieważ treści będzie niewiele:)



Od lewej: Essie: Good To Go. Sensitivity Base Coat uwaga, ta baza farbuje płytkę na pomarańczowo!, Grow Stronger,


Warm & Toasty Turtleneck, Full Steam Ahead, Under Where?, Go Gizna, Fiji, Sugar Daddy, Twin Sweater Set, Leading Lady,


Navigate Her, Mint Candy Appel, Parka Perfect, Boxer Shorts, Bikini So Teeny, in The Cab-Ana, Shake Uour $$ Maker.
  • włoskie zakupy poczynione (niestety nie przeze mnie) w  Kiko:


numery: 314, 378, 379, 255, 283, 295,
  • Hebe:


Salon Perfect: 104 Spicy Tomato, 514 Summer Escape, 301 He's white Me, Essie: w promocji 3 za 2 Exotic Liras, Smokin Hot, In Stitches w prom. - 40% Sand Tropez, prezent od męża w płenej cenie Apereitif, w prom. - 40 % Lapiz Of Luxury,
  • Rossmann:


Miss Sporty Nail Expert Turbo Dry Top Coat 60 sec dry...(aha. jak dla mnie to jedna wielka porażka), Wibo: Candy Shop nr 2, Art Liner numery juz się starły (jak dla mnie do bani, szybko zgęstniały, nie dało się nimi zrobić cienkiej kreski...),Eveline Color Edition nr: 915, 922,917,
  • różne:


TK MAXX: Orly Viridian Vinyl (lakier matowy, kolor śliczny, niestety odbarwia płytkę pomimo zastosowania bazy), OPI Funky Dunkey, Leighton Denny Perfect To Party (istne cudo! marka zupelnie mi obca, lakier kupiłam ze względu na kolor i jestem nim oczarowana. Warto było), Z drogerii w Zakopcu Ingrid Love Story nr 296, lokalnie GR Nail Art: 101, 106, 117, Pierre Rene Top Flex nr 11,


 Essie: Neo Whimsical,Rock The Boat, Demure Vix, Lovie Dovie,


Kostka z najnowszej kolekcji Essie Dress To Kilt a w niej: Dress To Kilt, Style Cartel, Partner Crime, Take It Outside,
  • płytka B. loves plates B.01 geometry is perfect naszej blogowej koleżanki Ani z bloga B for Beautiful Nails


Świetna płytka, jeśli się jeszcze zastanawiacie nad jej kupnem, polecam:)
  • dodatki:


A także: tasiemki do zdobień, pilniczki (było ich więcej, ale je wykończyłam) oliwka do skórek z Eveline (moje kolejne opakowanie), o płytce wspomniałam powyżej, oraz kolejny GTG.

Wiem, wiem sporo się tego nazbierało... tak to już po prostu bywa:) Ogólnie jestem zadowolona z nowości, praktycznie wszystkie spisują się bez zarzutów. Ciekawa jestem co się pojawiło u Was nowego. U niektórych z Was już byłam, do reszty jeszcze nie dotarłam, więc jeśli chcecie się podzielić ze mną Waszymi nowościami, śmiało możecie w komentarzu przesłać link. Chętnie do Was zajrzę :)

Pamiętajcie o niespodziance z okazji setnego posta... kto może nich puszcza plakat w świat. Ruszamy już z następnym postem! :)


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M

22 komentarze:

  1. OMG ile Essie. Szaleństwo :) Tyle tych nowości... ja chyba nie mam tylu lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile Essiątek *.* Zaszalałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW ale Essi! Szal!! Niektore lakiery to bym Ci skradla, takie piekne kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. Połowę lakierów mogłabym Ci ukraść ;)
    Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na prawde imponująca ilość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile dobroci, malowałabyyym <3 Zazdroszczę tych Essiaczków, oj tak tak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzenko taka ilość oślepia nas lakieromaniaczki do granic możliwości ^_^ Doskonałe zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wow ile Essiaków :) pokaźna kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ileż nowości! I to prawie same Essie ;-D (Gdybym chciała tyle Essiaczków kupować to by mi wypłaty nie starczyło )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile wszystkiego! Essie zazdroszczę, bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz chyba więcej nowości niż ja wszystkich lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę tej kolekcji Essiaków ;) sporo Ci się tego uzbierało ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow ale dużo,same piękne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna i wielka kolekcja lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zakupy! A ta baza z Essie farbuje trwale płytkę na pomarańczowo czy tylko po pomalowaniu, a zmywa się ładnie? I generalnie jak sprawdza się jako baza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej:) co do samej bazy, to ogólnie sprawdzała mi się bardzo fajnie. lakier na niej bardzo dobrze mi się trzymał. Jeśli miałaby być stosowana sporadycznie, to nie odbarwi płytki. Natomiast ja używam jej od maja, może czerwca dwa razy w tygodniu i i po około 3 tygodniach ciągłego jej stosowania zaczęłam zauważać delikatne przebarwienia, które z czasem się nasiliły, przez co moje paznokcie wyglądały jak paznokcie palacza, fuj. Żeby doprowadzić je ponownie do dobrego stanu musiałam stosować kąpiele w sodzie oczyszczonej i nacieranie sokiem z cytryny dwa razy w tygodniu. Tak więc u mnie się nie sprawdziła, więc jej nie polecam.
      Za to ta Grow Stronger zapowiada się obiecująąco

      Usuń
  16. Anonimowy8/10/14 20:07

    Sporo tego nazbierałaś od ostatniego spotkania

    OdpowiedzUsuń
  17. fiuu fiu fiu :) ileż pięknisiów ;) Widzę miete wg mnie idealna z Eveline 915 ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. woooow ile pięknych nowości! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. super! wspanilae nowosci!

    http://villemo20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!