30 czerwca 2014

French inaczej:)

Witajcie:)

Dzisiaj po raz kolejny przychodzę do Was z propozycją zdobienia w stylu french manicure. Jak dla mnie jest to jeden z prostszych sposobów ozdobienia swoich paznokci, nadania im szyku i wyjątkowego charakteru.
Zdobienie zostało wykonane na pełnym spontanie po tym, jak zakupiłam swoje pierwsze lakiery do zdobień (z cienkim pędzlem).


Osobiście jestem bardzo zadowolona z efektu jaki osiągnęłam. Mani nosiło mi się bardzo dobrze i z pewnością jeszcze nie raz takie zmaluję:).





Jeśli natomiast chodzi o lakiery do zdobień Wibo. No cóż, nie będę pisała jakiejś rozwlekłej recenzji na ich temat. Wspomnę tylko o tym, co według mnie jest  istotne:


  • konsystencja:  oba lakiery są dość gęste,
  • pędzelek:  w obu egzemplarzach pędzelki są jak dla mnie zbyt krótkie i za grube,
  • szczegóły: czarny ma fajną pigmentację, dobre krycie oraz fajną formułę. Maluje się nim bardzo przyjemnie, po jednym pociągnięciu pędzla linia jest intensywnie czarna. Biały natomiast strasznie się ciągnął, ciężko się nim malowało,  konieczne były poprawki podczas malowania,
  • pojemność:  8 ml,
  • cena: poniżej 10 zł,
  • data ważności: 12 m-cy od otwarcia,
  • dostępność: Rossmann.





Lakiery te szału nie robią i  na pewno będę szukała czegoś lepszego. Możecie coś polecić? 

Na pazurkach mam: Sensitivity Base Coat od Essie, mój ulubiony lakier do frencza Essence Sweet As Candy w numerze 104, biały i czarny lakier do zdobień Wibo (numerki już się starły...). Całość jak zawsze (ostatnio) pokryłam Essie Good To Go. I Gotowe :)


Jak Wam się podoba taki inny frenczyk? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

27 komentarzy:

  1. Fajny pomysł :) Chyba kiedyś odgapię , jeśli nie masz nic przeciwko ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, będzie mi bardzo miło jeśli zechcesz zrobić swoje pazurki w ten właśnie sposób :D

      Usuń
  2. Anonimowy30/6/14 17:31

    bardzo fajny pomysł na frencza :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja wariacja przypadła Ci do gustu:)

      Usuń
  3. Jakie śliczne, bardzo pomysłowe. :) z chęcią bym sobie sama takie zrobiła, ale jestem beztalenciem. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się spodobało. Całe mani to tylko kilka kresek i kropek więc z pewnością Ci się uda, polecam spróbować :D

      Usuń
  4. Świetne zdobienie. Muszę kiedyś takie wypróbować :).

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny ten french :) pomysł świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Bardzo lubię frencha więc czasami pozwalam sobie na odrobinę szaleństwa :D

      Usuń
  6. Super pomysł i nie wygląda na trudny w wykonaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, nie jest trudny w wykonaniu. To tak na prawdę cztery kreski wykonane białym lakierem, cztery kreski czarnym i kilka kropek :)
      Za to efekt jest efektowny :)

      Usuń
  7. Mani bardzo ładne ;) Nie przepadam na tyli linerami, mają za długie pędzelki i nie wychodzi mi prosta kreska nimi

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam różne kombinacje i pochodne klasycznego frencha, jest to prosty sposób na świetne mani, można pokombinować z kolorami i wzorkami, ten Twój jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdobienie cudo!

    Jesli idzie o lakiery do zdobien i chcesz dluzszy pedzelek, ja wole zdecydowanie krotszy, to polecam golden rose. Do wyboru do koloru i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie pięknie! Uwielbiam zdobienia z czernią i bielą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie bomba! Świetne zdobienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszło bardzo ładnie.
    Choć i ja pozostanę wierna wersji klasycznej.
    Tylko z bielą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne mani ;-) Podoba mi się, french manicure ma swój urok w każdej wersji kolorystycznej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdobienie! Przyciąga wzrok! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoja wersja frencha jest zaje..@#* :D Jestem zauroczona bo za klasycznym nie przepadam a ten jest zupełnie inny :) super :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Cos sie zepsulo bo do wyprzedazy nie moge dofac komenta a bylsbym zainteredowana:
    - glitter h&m
    -life nr 23
    Piasek pierre rene 05
    - eveline holosie tylko po ile?

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny french! strasznie mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdobienie :) pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!