8 lipca 2014

Moja lakierowa gromadka:)

Witajcie:)

W ostatnim czasie postanowiłam zrobić porządki w moich lakierach. Okazało się, że jest ich całkiem sporo, dlatego po ostrej selekcji, dopingowanej przez mojego ślubnego zdecydowałam które ze mną zostają, a z którymi pora się rozstać. Tak to już czasem bywa... Jeśli jesteście zainteresowane, z którymi z wymienionych przeze mnie w tym poście lakierów postanowiłam się pożegnać, zapraszam do zakładki wyprzedaż (możecie również nacisnąć bezpośrednio w napis :) ).


Kilka osób było zdziwionych ilością lakierów na wylocie, no cóż może ten post pomoże Wam zrozumieć moją decyzję :D
Koniec pisania, zapraszam do oglądania :)

  • kolorowe, nawet bardzo kolorowe 











  • bazy, topy i odżywka w ilości sztuk 1,


  • zestaw do frencha i linery 


  • i nawet moje nowości się załapały :)


I jak Wam się podoba moja mała gromadka? Jakie kolory przeważają w waszych zbiorach?
Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.

Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.