8 lipca 2014

Moja lakierowa gromadka:)

Witajcie:)

W ostatnim czasie postanowiłam zrobić porządki w moich lakierach. Okazało się, że jest ich całkiem sporo, dlatego po ostrej selekcji, dopingowanej przez mojego ślubnego zdecydowałam które ze mną zostają, a z którymi pora się rozstać. Tak to już czasem bywa... Jeśli jesteście zainteresowane, z którymi z wymienionych przeze mnie w tym poście lakierów postanowiłam się pożegnać, zapraszam do zakładki wyprzedaż (możecie również nacisnąć bezpośrednio w napis :) ).


Kilka osób było zdziwionych ilością lakierów na wylocie, no cóż może ten post pomoże Wam zrozumieć moją decyzję :D
Koniec pisania, zapraszam do oglądania :)

  • kolorowe, nawet bardzo kolorowe 











  • bazy, topy i odżywka w ilości sztuk 1,


  • zestaw do frencha i linery 


  • i nawet moje nowości się załapały :)


I jak Wam się podoba moja mała gromadka? Jakie kolory przeważają w waszych zbiorach?
Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.

Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

18 komentarzy:

  1. Mała gromadka? Żartujesz? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. wow chyba w końcu trafiło na kogoś kto ma więcej lakierów niż ja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko! jaka ogromna ilość tych lakierów! ;O zazdrość mnie zżera. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę ci się tego uzbierało, haha :D No ale ja w sumie mam niewiele mniej :D Kolorki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szaleństwo! :)
    Ja nie mam nawet połowy tych lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniala kolekcja! Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest czym się pochwalić, ponad 160 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ilez piekności jestem zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo Ci się tego uzbierało ;) ja próbuję sie zmobilizować do porządków lakierowych u siebie jeszcze przed powrotem do pracy, ale jakoś mi nie wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. :D Porządki czasem trzeba w lakierach zrobić. Ja ostatnio zaczęłam robić ale skończyło się na rozdaniu kilku i wyrzuceniu 2 :D Trudno mi się rozstawać z tymi maleństwami - choroba :) Ale Twoja kolekcja jest wspaniała :) Jest w niej dużo perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam trochę mniej lakierów:) i chyba dominują u mnie różowości, a może topy - nie wiem, boję się liczyć;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, moje lakiery też potrzebują porządków i poukładania. Z wyrzucaniem/oddawaniem zawsze mam problem pt. 'a może jeszcze się przyda i go użyję' :D najwięcej mam chyba niebieskich :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio tez cos poprzegladalam ale co do wiodacego koloru nie mam pojecia.
    Jutro na kompie musze obejrzec w powiekszeniu, bo pare kolorkow wpadlo mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. tez musze zrobic porzadki w lakierach, niezla gromadka :D fajnie pokazalas lakiery i wzorniki

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy9/7/14 17:49

    Bardzo ładna kolekcja, ja to bym się pod te twoje fiolety i niebieskie tak podłączyła bo te kolorki najbardziej lobię

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy16/7/14 09:49

    haha bardzo mała gromadka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Łoooo! Zazdroszczę tych wszystkich lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!