1 czerwca 2014

Skittles by M.

Witajcie:)

Właśnie skończyłam malować pazurki i przychodzę do Was z (jeszcze nie do końca wysuszonym) mani przygotowanym specjalnie z okazji Skittles manicure day :)


Pazurki są malowane na szybko, fotografowane na szybko i jak dla mnie prezentują się bardzo fajnie. Mam nadzieję, że przypadną i Wam do gustu.
Mani kolorowe, wesołe i neonowe :).


Ja niestety dzisiaj też na szybko ponieważ mam jeszcze prasowanie przed sobą... .Nie przedłużając, zapraszam do oglądania zdjęć.










Bazą pod to zdobienie jest mineralna baza wygładzająca od Paese, natomiast reszta to (zaczynając od kciuka) : Essie Butler Please, Essie DJ Play That Song, Essie Too Too Hot, Wibo Candy Shop nr 2, Essie Tart Deco. Na koniec jak zawsze (ostatnio) Essie Good To Go i gotowe :)


I jak Wam się podoba Skittles by M. ? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.