1 czerwca 2014

Skittles by M.

Witajcie:)

Właśnie skończyłam malować pazurki i przychodzę do Was z (jeszcze nie do końca wysuszonym) mani przygotowanym specjalnie z okazji Skittles manicure day :)


Pazurki są malowane na szybko, fotografowane na szybko i jak dla mnie prezentują się bardzo fajnie. Mam nadzieję, że przypadną i Wam do gustu.
Mani kolorowe, wesołe i neonowe :).


Ja niestety dzisiaj też na szybko ponieważ mam jeszcze prasowanie przed sobą... .Nie przedłużając, zapraszam do oglądania zdjęć.










Bazą pod to zdobienie jest mineralna baza wygładzająca od Paese, natomiast reszta to (zaczynając od kciuka) : Essie Butler Please, Essie DJ Play That Song, Essie Too Too Hot, Wibo Candy Shop nr 2, Essie Tart Deco. Na koniec jak zawsze (ostatnio) Essie Good To Go i gotowe :)


I jak Wam się podoba Skittles by M. ? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

35 komentarzy:

  1. Świetne kolory. Niebieski mnie zachwycił :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Na żywo jest ciut ciemniejszy, w dodatku pięknie prezentuje się w słońcu :)

      Usuń
  2. Genialne kolory ♥ u mnie też skittlesy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie:)
      Byłam i podziwiałam. Wszystkie są super!

      Usuń
  3. Ślicznie, wesoło i odważnie! Bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być wesoło i kolorowo i cieszę się, że tak własnie wyszło :)

      Usuń
  4. Wszystkie kolory są świetne i ładnie ze sobą wyglądają:). A ja zapomniałam o dniu Skittles:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za rok z pewnością nie zapomnisz. A teraz nic nie stoi na przeszkodzie, aby nadrobić zaległości. Czekam na Twoją propozycję :D

      Usuń
  5. oglądam te zdjęcia i tak się zastanawiam: dlaczego nie mam choć jednego z nich???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, zawsze można nadrobić takie braki ;)

      Usuń
  6. Pięknie!
    Świetne połączenie :)
    ten róż z Wibo jest cudny!
    I jeszcze Tart Deco bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie.
      Myśląc o Skittles widziałam Tart Deco i DJPTS oraz Wibo, reszta była trochę bardziej losowo wybrana :D

      Usuń
  7. Wszystkie ładne, szczególnie niebieski

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesoło i kolorowo, czego chcieć więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, niczego więcej do szczęście nie potrzeba :D

      Usuń
  9. Ale piękne! Ten z serdecznego i z małego paluszka mnie zauroczyły! !<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :D
      Również jestem pod wrażeniem piaskowego Wibo, a jak pięknie wygląda w świetle dziennym. Tart Deco również coraz bardziej mi się podoba :D

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, ostatnio moje ulubione :D

      Usuń
  11. ja przegapiłam skittles dzien, fantastyczne mani :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Niby skittles dzień już za nami, ale nic nie stoi na drodze, abyś zrobiła go od tak bez okazji:D

      Usuń
  12. Jejku nie znoszę prasowania :( a pazurki skittles mniam i ślicznie, bardzo mi się ostatnio podobają takie radosne zestawienia :) I aż mi się cukierków zachciało :) pędzę do szafki :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie przepadam za prasowanie...
      Też bym coś słodkiego zjadła, a tu pustki w szafce;(

      Usuń
  13. Każdy jeden kolor jest boski! Bardzo wesoły mani, super.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolorki ;) jest fajnie i wesoło ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ladne, zadbane paznokcie i skorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. no no z kazdym skittelsem na blogach coraz ciekawiej :) Twoj blog jest ostatnim blogiem jaki dzis zobacze, a co za tym idzie ostatnim skittelsem jaki ukaze sie moim oczom :) zasne z miła mysla... :) wyszedł cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Bardzo lubię taki skittlesowe mani :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie się prezentują ja jak na złość zapomniałam że 1 czerwca to skittles day

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie fajowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo śliczne wesoło-kolorowe pazurki:))))

    OdpowiedzUsuń
  21. ale bomba kolorystyczna, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!