27 czerwca 2014

Kolorowo i ... trampkowo ;)

Witajcie:)

Dziś będzie szybko, zwięźle i na temat :) Mianowicie chciałam Wam zaprezentować kolejne mani noszone przeze mnie w ostatnim czasie.
Przeglądając YouTube natknęłam się na motyw trampek na paznokciach i muszę przyznać, że bardzo mi się on spodobała. Nie podam Wam żadnego konkretnego linka, ponieważ tego jest całe mnóstwo w necie:).


Na początek, bardzo ostrożnie wypróbowałam ten motyw na trzech pazurkach w tradycyjnej czerni oraz czerwieni. Tak mi się jednak spodobało, że kolejnym razem poszalałam i stworzyłam prawdziwie kolorowy stragan trampkowy:). Trochę roboty przy tym było, ale uważam, że czasami warto się pomęczyć. A Wy co o tym sądzicie?











Do wykonania wersji czarno-czerwonej użyłam: mineralnej bazy wygładzającej od Paese, czerni od GR z serii Rich Color w numerze 35, czerwieni z Essence a numerze 114 Fame Fatal (o czerni i czerwieni pisałam w tym poście) i bieli z GR z serii Selective w numerze 04. Całość utrwaliłam za pomocą Essie Good To Go.


Wersja kolorowa natomiast to (od kciuka): Eveline Color Edition w numerze 917, Essie Tart Deco, Paese 342, Rimmel 60s 816 Green Eyed Monster, GR Miss Selene 220. Baza i Top nawierzchniowy jak wyżej :)


Jak zapewne widzicie, na jednym ze zdjęć w tle widoczne są wzorniki. Od jakiegoś czasu staram się zrobić porządek z moimi lakierami i mam nadzieje, że już niedługo będę je mogła Wam zaprezentować nie tylko w buteleczce:D.

I jak Wam się podoba takie wakacyjne, dość swobodne mani? Jak zawsze czekam na wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.


18 komentarzy:

  1. fajny pomysł na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał :D Jeszcze nigdy nie widziałam takiego manicure. Jest genialny! Bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Tym razem inspirowałam się trampkami/conversami malowanymi przez dziewczyny na YouTube:)

      Usuń
  3. bomba! :) genialne trampersy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie to ładne :) czy to conversy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedni powiedzą trampki inni conversy:)
      W sumie oryginalnych conversów nigdy nie miałam, więc chyba mogę powiedzieć, że przez pewien czas miałam kilka, w różnym kolorze :D

      Usuń
  5. Anonimowy28/6/14 20:19

    Jak słodko to wygląda na pazurkach, jak buciki maluszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu mogłam nosić małe buty...
      ... normalnie noszę nr 40/41 :(

      Usuń
  6. Świetne te "trampunie". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdobieni dosyć młodzieżowe, ale co tam:)

      Usuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!